کد خبر : 1992369 | 16 دی 1402 ساعت 13:55 | 14.9K بازدید | 35 دیدگاه

کری سرمربی تیم دسته سومی: یونایتد را می‌بریم!

شاون مالونی، سرمربی ویگان، به دنبال شگفتی‌آفرینی در بازی برابر منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس است.

کری سرمربی تیم دسته سومی: یونایتد را می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دوشنبه شب در چارچوب مسابقات دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس باید روبروی ویگان اتلتیک به میدان برود. 

یونایتد فصل گذشته به فینال جام حذفی راه پیدا کرد، اما این فصل شرایط خوبی را در لیگ برتر ندارد و پیش از این از جام اتحادیه و همچنین لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده است و این تنها امید آنها برای کسب جام در این فصل است. 

این در حالی است که ویگان هم در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های دسته سوم فوتبال انگلیس موسوم به لیگ وان قرار دارد، اما سرمربی این تیم همچنان به حذف حریف نامدارش امیدوار است. 

1975489

مالونی در آستانه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بیشتر فصل برای رقابت در لیگ وان آماده می‌شویم اما برابر هر تیمی چه در دسته ما، چه در چمپیونشیپ و چه در لیگ برتر می‌توان نقاط دفاعی خاصی را پیدا کرد که بتوانیم از آنها استفاده کنیم. 

همیشه می‌توان نقاطی را پیدا کرد که بتوانیم به آنها ضربه بزنیم. این کاری است که من در این تیم دارم. ما باید راهی برای پیروزی برابر آنها پیدا کنیم. این وظیفه من است که بازیکنانم را به این باور برسانم که بدانند توانایی انجام چنین کاری را دارند. ما شرایط را برای یونایتد بسیار دشوار خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها