کد خبر : 1992371 | 16 دی 1402 ساعت 13:49 | 20.9K بازدید | 19 دیدگاه

رحمتی هم به صنعت نفت برنامه نداد!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص مذاکره با گزینه‌های جانشینی عبدالله ویسی صحبت کرد.

رحمتی هم به صنعت نفت برنامه نداد!

به گزارش "ورزش سه"، شاهین رحمانی با اشاره به اینکه شب گذشته مذاکراتی را برای انتخاب سرمربی در اهواز انجام دادم، عنوان کرد: آن چیزی که بیشتر از هر چیزی برای ما اهمیت دارد تعیین شاخصه‌هاست و اگر این کار انجام شود، تصمیم بهتری می‌گیریم. اینکه گزینه‌های مدنظرمان را بگوییم، وقت خودمان را می‌گیریم و برای آن افراد شاید تبعات داشته باشد.

او ادامه داد: با هیئت مدیره، پیشکسوتان و کارشناسان، مشاوران و... جلسه داشتیم و مشخصه‌های سرمربی مدنظرمان را در نظر گرفتیم که طبیعتا معیارها مشخص شده و با برخی از این عزیزان ارتباط گرفتیم تا برنامه‌های خودشان را بدهند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت یادآور شد: قرار است تا شنبه (امروز) برنامه‌ها را اعلام کنند. چهارشنبه هفته قبل با گزینه‌های مدنظر تماس گرفتیم و اعلام شده تا برنامه بدهند. هر مربی‌ای که برنامه بدهد، مشخص می‌شود قصد همکاری با ما را دارد و هر کسی برنامه ندهد، از جمع گزینه‌ها خارج خواهد شد. تا زمانی که برنامه‌ای مکتوب به دست باشگاه نرسد، یعنی هیچکدام از این عزیزان قصد همکاری با ما را ندارند.

رحمانی تاکید کرد: پاسخگوی هواداران هستیم و پیش از این هم دو بار با طرفداران تیم جلسه‌ای برگزار کردیم و پاسخگوی آنها بودیم. در فضایی دوستانه این کار را کردیم و یک جلسه عمومی داشتیم. اتفاقا در برخی از نشست‌ها، بانوان هوادار نیز حضور داشتند و پاسخگویی شفاف به آنها انجام دادیم.

او درباره مذاکره با سید مهدی رحمتی ابراز کرد: وقتی رحمتی گزینه ماست ولی وقتی او حتی برای گفت‌وگو تمایلی نداشته، چرا نامش را بگوییم؟ این کار بازی کردن با اسامی می‌شود و از نظر اخلاقی درست نیست.

دیدگاه‌ها