کد خبر : 1992377 | 16 دی 1402 ساعت 14:38 | 57K بازدید | 49 دیدگاه

ناواس میخ روی نیمکت پاریس

مکزیک هم نشد، بدترین روزهای گلر تاریخی رئال

کیلور ناواس اوضاعی نامطلوب در پی‌اس‌جی دارد و گفته می‌شود قصد رفتن به تیگرس مکزیک را دارد، ولی مربی این باشگاه با خرید او موافق نیست.

مکزیک هم نشد، بدترین روزهای گلر تاریخی رئال

به گزارش "ورزش سه"، روبرت دانته سیبولدی اروگوئه‌ای، مربی تیگرس مکزیک، انتقال کیلور ناواس به این تیم را رد کرد و گفت: «من چیزی در مورد ناواس نمی‌دانم. ما از دروازه‌بان‌هایی که داریم خوشحالیم و اگر ناهوئل گوسمان (دروازه‌بان اصلی تیگرس) نتواند به هفته‌های ابتدایی فصل برسد، به گلرهای ذخیره خود اعتماد داریم.»

1975499

در روزهای اخیر، گزارش‌های رسانه‌های مکزیکی حاکی از آن بود که تیگرس به دنبال جذب ناواس، گلر سابق رئال و حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن، است، اما سیبولدی قاطعانه اعلام کرد که احتمال خرید این بازیکن برای تیمش وجود ندارد.

ناواس زمستان سال گذشته از پی‌اس‌جی قرضی راهی ناتینگهام فارست شد ولی تابستان برگشت و الان ذخیره دوناروماست. او فصل جاری حتی یک دقیقه هم برای پی‌اس‌جی بازی نکرده است. 

ناواس بعد از مصدومیت شدید تیبو کورتوا ایده بازگشت به رئال را مطرح کرده بود، ولی با مخالفت باشگاه اسپانیایی روبرو شد. باید دید او شرایط فعلی در پاریس را تحمل خواهد کرد یا خیر. ناواس با رئال سابقه سه سال متوالی فتح لیگ قهرمانان را دارد و در همه فینال‌ها نیز بازی کرد.

دیدگاه‌ها