کد خبر : 1992409 | 16 دی 1402 ساعت 16:41 | 15K بازدید | 7 دیدگاه

نام سرمربی جدید را از مجاری رسمی بشنوید

واکنش نفت آبادان به شایعه سرمربیگری حمیداوی

در پی انتشار اخباری مبنی بر قطعی شدن سرمربیگری فرهاد حمیداوی در صنعت نفت آبادان، این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش نفت آبادان به شایعه سرمربیگری حمیداوی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مشخص شد فرهاد حمیداوی، مالک سابق باشگاه شهرخودرو که اصالتا آبادانی است، با مدیران باشگاه صنعت نفت مذاکراتی داشته، خیلی‌ها او را گزینه سرمربیگری دانستند. از طرف دیگر برخی کانال‌ها در فضای مجازی از قطعی شدن سرمربیگری حمیداوی صحبت کردند.

انتشار خبر قطعی سرمربیگری حمیداوی در برخی صفحات مجازی باعث شد تا باشگاه صنعت نفت اطلاعیه‌ای صادر کند. در این اطلاعیه آمده است:

"ضمن احترام به هواداران محترم تیم فوتبال صنعت نفت و تشکر ویژه به خاطر صبر و‌ همراهی همیشگی ایشان، به استحضار می‌رساند، مؤسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در روزهای گذشته به صورت جدی و‌ مستمر در مسیر رصد و پیگیری گزینه‌های مدنظر این مجموعه برای هدایت تیم فوتبال آن بوده است و به خاطر حساسیت بالای انتخاب یادشده، این موضوع با رعایت جوانب مختلف و با دقت‌نظر پیش خواهد رفت."

در ادامه این اطلاعیه نوشته شده است: «در عین حفظ حرمت و جایگاه بالای تمامی اسامی پیش‌بینی‌شده، به اطلاع می‌رساند که سرمربی جدید تیم ما در روزهای نزدیک پیش‌رو، صرفا از درگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی مؤسسه معرفی می‌شود.»

گفتنی است مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان هم در مصاحبه‌ای امروز اعلام کرد که حمیداوی یکی از گزینه‌های مدیریت فنی این باشگاه است و برای او با سرمربیگری صحبتی انجام نشده است.

دیدگاه‌ها