کد خبر : 1992437 | 16 دی 1402 ساعت 19:08 | 33.8K بازدید | 10 دیدگاه

علی عدنان در ترکیب ثابت عراق مقابل کره جنوبی

گمشده ساکت الهامی در دبی رویت شد! (عکس)

بازیکنی که ساکت الهامی می‌گفت بدون اطلاع ایران را ترک کرده، در ترکیب اصلی تیم ملی عراق مقابل کره جنوبی به میدان رفت.

گمشده ساکت الهامی در دبی رویت شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی عدنان مدافع باتجربه عراقی که امسال پیراهن مس رفسنجان را برتن کرده است، در روزهای گذشته یکی از خارجی‌های خبرساز شاغل در ایران بوده است.

قبل از بازی مس رفسنجان و پرسپولیس بود که ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان اعلام کرد علی عدنان بدون هماهنگی با کادرفنی و مدیریت باشگاه، ایران را ترک کرده و کسی نمی‌داند او کجا رفته است. این بازیکن عراقی واکنش خاصی نیز به ترک ایران توسط خودش نشان نداد و از طرف دیگر پیگیری‌ها نشان داد که علی عدنان مطالبات خاصی از باشگاه مس رفسنجان ندارد!

در چنین شرایطی مدیران باشگاه مس رفسنجان پیگیر شرایط او هستند و مشخصا در صورتی که این بازیکن عراقی نتواند رضایت مسئولان باشگاهش را جلب کند، با شکایت مسی‌ها مواجه می‌شود.

1975585

علی عدنان این روزها در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد و امروز هم در ترکیب اصلی این تیم مقابل کره جنوبی در دیداری دوستانه به میدان رفت. بازیکنی که موجب دلخوری مسی‌ها شده، امروز در ابوظبی امارات برای عراقی‌ها به میدان رفت و تصویری که از او در ترکیب تیم کشورش منتشر شده نیز نشان دهنده روحیه مناسب این بازیکن است.

باید منتظر ماند و دید بعد از جام ملت‌های آسیا تکلیف علی عدنان با باشگاه مس رفسنجان چه می‌شود و او چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها