کد خبر : 1992460 | 16 دی 1402 ساعت 20:51 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

دیپای سیمئونه را از حذف نجات داد

اتلتیکومادرید در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 3-1 لوگو را شکست داد.

دیپای سیمئونه را از حذف نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه تیم لوگو به میدان رفت که با نتیجه 3-1 به دور بعدی صعود کرد.

ویدئو: 321387

در این بازی اتلتیکو خیلی زود به گل رسید و از حریفش پیش افتاد. روی پاس خاوی گالان در محوطه جریمه، آنخل کوره‌آ در دقیقه 2 توپ را وارد دروازه حریف کرد.

دو تیم بازی را متعادل دنبال می‌کردند که اواخر نیمه اول نوبت گلزنی تیم لوگو رسید. لئوناردو آنتونتی پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه به سمت دروازه حریف حرکت کرد و درحالیکه دو مدافع او را تعقیب می‌کردند، پس از یک مکث با ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه اتلتیکو کرد.

1975617

نیمه اول با تساوی به پایان رسید و اتلتیکو در نیمه دوم به سراغ تفاضل گل با حریف را افزایش داد.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه کنترل بازی را در دست گرفتند و روی حرکت انفرادی ممفیس دیپای توپ او با وجود تکل مدافع حریف وارد دروازه شد تا در دقیقه 66 از حریف پیش بیفتند.

اتلتیکو فشار روی حریف را پس از گل دوم افزایش داد و در دقیقه 74 به گل سوم رسید. دیپای روی پاس عرضی مارکوس یورنته با ضربه پرقدرت پای راست دروازه حریف را باز کرد.

میزبان پس از گل سوم، جریان بازی را کنترل کرد و دروازه‌اش با خطری جدی مواجه نشد تا در نهایت اتلتیک با نتیجه 3-1 برنده شده و به دور بعدی صعود کند.

دیدگاه‌ها