کد خبر : 1992461 | 17 دی 1402 ساعت 02:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره روس هفته اول سال قولش را شکست! (عکس)

آندری روبلف، ستاره روس، در اولین هفته سال ۲۰۲۴ موفق نشد به قولی که به هواداران داده بود وفا کند و با راکت به خوش صدمه زد.

ستاره روس هفته اول سال قولش را شکست! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آندری روبلف مرد شماره پنج تنیس جهان، یکی از خبرسازترین بازیکنان دنیای تنیس هم هست. او به بازی پر شور و حرارتش درون زمین و عشق بی‌اندازه به این ورزش شهرت پیدا کرده که باعث می‌شود در سال تعداد تورنمنت‌های بیشتری نسبت به رقیبانش بازی کند.

اما او همچنین به دلیل بروز خشم خاصش در زمین هم بسیار مورد بحث قرار گرفته‌ است. برخلاف بسیاری از بازیکنان که خشم و ناامیدی خود را از روند ضعیف بازی با شکستن راکت یا ضربه محکم به توپ خالی می‌کنند، روبلف معمولا با راکت به خودش صدمه می‌زند. او راکت را روی دست‌ها و زانوهایش می‌کوبد.

1975619

بسیاری از هواداران به شکل‌های مختلف از او خواسته‌اتد که اینکار را نکند و برخی دیدن بازی‌های او را به این دلیل ناخوشایند می‌دانند. او در پایان سال ۲۰۲۳ به هوادارانش قول داده بود که در سال جدید این عادت را کنار بگذارد.

1975620

البته او امروز ثابت کرد که نگه داشتن چنین قولی چندان ساده هم نیست. او امروز در نیمه نهایی مسابقات ۲۵۰ امتیازی هنگ کنگ به مصاف شانگ چون چنگ رفت و در ست اول این بازی و تنها در سومین مسابقه فصل‌اش در هفته اول، دوباره با راکت به زانو‌هایش صدمه زد.

دیدگاه‌ها