کد خبر : 1992465 | 16 دی 1402 ساعت 21:16 | 32.8K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: مورینیو بالاخره از یوونتوس مدافع خرید!

دین هویسن، مدافع یوونتوس، رسما با قرارداد قرضی شش ماهه، به رم پیوست.

رسمی: مورینیو بالاخره از یوونتوس مدافع خرید!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در این پنجره نقل و انتقالاتی به شدت به دنبال یک مدافع برای جایگزنی کریس اسمالینگ و ماراش کومبالا مصدوم بود. اما به دلیل قوانین فرپلی مالی بیش از دو میلیون یورو امکان خرج برای این تیم وجود نداشت و به دلیل محدود بودن گزینه‌ها ناچار بود که به انتقال قرضی مدافع فکر کند.

ژوزه مورینیو نظر مساعدی به ستاره 18 ساله یوونتوس که به صورت قرضی در فروزینونه بازی می‌کرد نشان داد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت این بازیکن جوان هم بلافاصله از پیشنهاد رم استقبال کرد. حالا این مدافع 18 ساله هلندی زمان بازی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا به میدان برود.

1975674

هویسن بعد از امضای قراردادش به وب سایت رم گفت: "من بلافاصله تحت تاثیر این پیشنهاد قرار گرفتم. انتخاب رم برای من سخت نبود. من در حال پیوستن به یک باشگاه بزرگ با یک مربی بزرگ و قهرمانان زیادی هستم که افتخار اشتراک رختکن با آنها را خواهم داشت و از آنها یاد خواهم گرفت. امیدوارم بتوانیم با هم به اهدافمان برسیم."

او در تابستان 2021 از مالاگا به آکادمی جوانان یوونتوس پیوست و 27 بازی برای تیم دوم یووه انجام داد. او در سری آ یک بازی هم برای تیم بزرگسالان بیانکونری انجام داده است. گزارش شده است که رم 650 هزار یورو برای شش ماه حضور او به صورت قرضی پرداخت می‌کند.

دیدگاه‌ها