کد خبر : 1992469 | 16 دی 1402 ساعت 18:28 | 13.8K بازدید | 14 دیدگاه

نه ستاره سابق چلسی به یونایتد: به عشق تاتنهام!

تیمو ورنر، ستاره سابق چلسی، قصد دارد به جای منچستریونایتد، پیراهن تاتنهام را به تن کند.

نه ستاره سابق چلسی به یونایتد: به عشق تاتنهام!

به گزارش "ورزش سه"، ورنر در سال 2020 با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو از لایپزیش راهی چلسی شد و هواداران این باشگاه امیدوار بودند که او درخششی که در بونسلیگا داشت را در این تیم هم تکرار کند.

اما شرایط مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و این بازیکن به هیچ وجه نتوانست با شرایط آبی‌های لندن سازگار شود و در نهایت با تنها 23 گل در 89 بازی بار دیگر به باشگاه سابقش برگشت تا کارش را در این تیم ادامه دهد. 

حالا این ستاره آلمانی بار دیگر قصد ترک این باشگاه در پنجره زمستانی نقل و انتقالات در ماه ژانویه سال جاری میلادی را دارد و می‌خواهد باز هم حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

1974099

گفته شده بود که منچستریونایتد و خصوصا اریک تن‌هاخ علاقه زیادی به جذب او دارند و می‌خواهند این بازیکن را برای تقویت خط حمله این تیم به خدمت بگیرند.

اما روزنامه سان انگلیس خبر داده که ورنر تمایلی به حضور در منچستر ندارد و تصمیم گرفته است که بار دیگر به لندن برگرد اما این بار پیراهن تاتنهام را به تن خواهد کرد. 

مذاکرات اولیه بین مدیر برنامه او و مدیران تاتنهام انجام شده و انتظار می‌رود که این مهاجم آلمانی به زودی قراردادش را با تاتنهام به امضا برساند.

دیدگاه‌ها