کد خبر : 1992473 | 16 دی 1402 ساعت 21:40 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

سیمئونه برای ستاره تیمش سنگ تمام گذاشت

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، با تمجید از عملکرد خاوی گالان معتقد است که تیمش به بازیکنانی مانند او نیاز دارد.

سیمئونه برای ستاره تیمش سنگ تمام گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری امشب از لوگو میزبانی کرد و با نتیجه 3-1 برنده شد. در این بازی آنخل کوره‌آ ابتدا روی پاس خاوی گالان برای اتلتیکو گلزنی کرد.

پس از گل تساوی لوگو در اواخر نیمه اول، اتلتیکو با 2 گل ممفیس دیپای در نهایت موفق شد بر حریفش غلبه کند و راهی دور بعدی شود.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، پس از این بازی با تمجید از عملکرد تیمش گفت: "می‌خواستم اهمیت گل‌های ممفیس را از شما بپرسم. 2 گل بسیار مهم به ثمر رساند. او بازیکن با کیفیتی است، او روی هدفش کار می‌کند و سپس در گلزنی هم به تیم کمک می‌کند. او کیفیت فوق العاده‌ای دارد‌‌.

1975637

خاوی گالان؟

وقتی بازی را مرور می‌کنم، آن را بهتر ارزیابی می‌کنم. به گالان به خاطر انگیزه‌ و اشتیاق به رقابت و پیشرفت تبریک می‌گویم. ما به بازیکنانی مانند او نیاز داریم. باز هم تکرار می‌کنم که عملکرد تیم در نیمه دوم بازی خیرونا یکی از بهترین‌های این فصل بود. در نیمه دوم امروز هم پیشرفتی در بازی تیم مشاهده شد. خوزه خیمنز بازی خوبی انجام داد، اکسل ویتسل هم خوب بود و ورود رودریگو دی‌پل، کوکه و آنتوان گریزمان در بازی روان به تیم کمک کردند.

سطح تیم حریف؟

عملکرد آن‌ها من را شگفت زده نکرد. خیلی خوب رقابت کردند، بازی کردند و در بیشتر دوئل‌ها پیروز شدند. خیلی خوب کار می‌کنند.

دیدگاه‌ها