کد خبر : 1992487 | 16 دی 1402 ساعت 22:30 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

الچه 0-2 خیرونا: چیزی جلودار شگفتی‌سازان نیست!

خیرونا موفق شد خارج از خانه الچه را در دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری با نتیجه 2-0 شکست دهد.

الچه 0-2 خیرونا: چیزی جلودار شگفتی‌سازان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا موفق شد روند بسیار خوبش را در لالیگا به کوپا دی ری هم منتقل کند و دور اول رقابت‌های جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم برخلاف همیشه که توپ و میدان را در دست می‌گیرد مالکیتی 50 درصدی روی توپ داشت و شوت کمتری نسبت به الچه به سمت دروازه حریف زد اما توانست از موقعیت‌های خود استفاده بهتری ببرد و در دفاع هم قاطعانه عمل کند.

1975676

گل اول این تیم در دقیقه 37 توسط دالی بلیند، ستاره سابق تیم‌های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ به ثمر رسید. او ارسال جان سولیس به دهانه دروازه را با ضربه پای چپ از فاصله نزدیک در محوطه شش قدم به کنج سمت چپ دروازه حریف فرستاد.

1975675

شگفتی سازان این فصل لالیگا، یکبار دیگر هم در نیمه دوم و زمانی که زیر فشار حملات رقیب قرار داشتند موفق شدند روی یک ضد حمله به گل دوم برسند. در دقیقه 67، یان کوتو، وینگر و یکی از ستاره‌های این فصل خیرونا، پاس کریستین پترو را در محوطه جریمه دریافت کرد و ضربه پای راست خود را از سمت راست محوطه جریمه به کنج سمت چپ دروازه حریف فرستاد و خیال تیمش را راحت کرد.

در ادامه الچه به آب و آتش زد و با وجود 19 ضربه به دروازه حریف موفق نشد گل‌های خورده را جبران کند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید و خیرونا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. بازی بعدی این تیم در لالیگا خارج از خانه مقابل آلمریا خواهد بود.

دیدگاه‌ها