کد خبر : 1992492 | 16 دی 1402 ساعت 23:04 | 21.9K بازدید | 6 دیدگاه

وضعیت مدافع بارسا تبدیل به معما شده است

وضعیت کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا که به‌صورت قرضی در استون ویلا بازی می‌کند بسیار پیچیده شده است.

وضعیت مدافع بارسا تبدیل به معما شده است

به گزارش "ورزش سه"، کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا پس از یک دوره حضور ناموفق در این باشگاه مجبور به ترک قرضی بارسلونا شد. او ابتدا به‌صورت قرضی در سال ۲۰۲۲ به تاتنهام پیوست اما درنهایت اسپرز حاضر به حفظ او نشد تا لنگله در سال ۲۰۲۳ دوباره به بارسا برگردد.

در انتقال قرضی دیگری به لیگ برتر انگلیس، لنگله این بار به استون ویلا پیوست و شاگرد اونای امری شد. هدف بارسلونا این است لنگله تا حد ممکن بازی کند تا بتواند برای او مشتری خوبی پیدا کند. در آن سمت این اتفاق هنوز در استون ویلا رخ نداده و او در این فصل فقط ۸ بار برای تیم امری به میدان رفته است.

1975686

ناپولی در حال آماده کردن پیشنهادی مناسب برای لنگله است. هنوز مشخص نیست که پیشنهاد باشگاه ایتالیایی انتقال قرضی است یا دائمی، اما طبق اخبار آنها لنگله را به شکل جدی می‌خواهند و به‌نظر می‌رسد حتی اگر قرضی باشد، در صورت رخ دادن این انتقال، بارسا به هدفش خواهد رسید.

اگر بارسلونا بخواهد لنگله را در نیم‌فصل فرا بخواند و به ناپولی بدهد باید با استون ویلا به توافق برسد. طبق اخبار امری نمی‌خواهد لنگله را در نیم‌فصل از دست بدهد و از او به‌عنوان یک بازیکن ذخیره راضی است.

همه این‌ها باعث شده شرایط لنگله برای بارسلونا تبدیل به یک مشکل جدی شود که مشخص نیست تا پایان فصل حل خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها