کد خبر : 1992495 | 17 دی 1402 ساعت 02:48 | 116.7K بازدید | 14 دیدگاه

یاسین در لیست می‌ماند؟

پرسپولیس در آستانه یک تصمیم مهم دیگر

یاسین سلمانی که با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده احتمالاً در لیست پرسپولیس باقی خواهد ماند.

پرسپولیس در آستانه یک تصمیم مهم دیگر

به گزارش ورزش سه، یکی از معماهای نقل و انتقالات تابستانی این فصل لیگ برتر یاسین سلمانی بود؛ بازیکنی که می‌خواست همانند امین حزباوی در سن و سال پایین لژیونر شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و یاسین پس از پروسه طولانی پرسپولیس را انتخاب کرد.

هافبک سابق سپاهان علیرغم اینکه در پیش فصل با پرسپولیس تمرین نمی‌کرد خیلی زود به ترکیب پرسپولیس رسید و اتفاقاً نمایش‌های خوبی هم داشت اما تعداد بازی‌های او برای قرمزها زیاد نشد و او با مصدومیت تلخ رباط صلیبی ادامه نیم فصل اول را از دست داد.

در شرایطی که شنیده می‌شود نام مرتضی پورعلی گنجی از لیست بزرگسال پرسپولیس برای نیم فصل دوم خط خواهد خورد تا جا برای یک خرید جدید باز شود اما به نظر نمی‌رسد مدیران پرسپولیس یاسین سلمانی را که جزو سهمیه بزرگسال حساب نمی‌شود از لیست خارج کنند. مگر اینکه قرمزها بخواهند روی جذب ستاره‌های جوان دیگر هم سرمایه‌گذاری کنند که در این صورت باید یک تصمیم مهم دیگر بگیرند. البته همه تصمیمات می‌تواند به انتخاب سرمربی جدید هم بستگی داشته باشد و معادلات را تغییر دهد.

1975694

سلمانی این روزها با انگیزه زیاد مشغول تمرینات انفرادی خود است و هواداران پرسپولیس امیدوار هستند او حداقل به بازی‌های حساس پایانی لیگ برسد.

دیدگاه‌ها