کد خبر : 1992502 | 16 دی 1402 ساعت 23:59 | 36.5K بازدید | 16 دیدگاه

گزینه فولاد منتظر رضایت از شمس‌آذر

موافقت مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین ممکن است انتقال مدافع این تیم به فولاد خوزستان را رقم بزند.

گزینه فولاد منتظر رضایت از شمس‌آذر

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در نیم‌فصل اول با کمبود بازیکن مواجه بود و ایگناسیو مارتینز نیز بارها این موضوع را عنوان نمود و کاری کرد تا سرمربی اسپانیایی از آکادمی باشگاه بازیکنان را به تیم بزرگسالان اضافه کند تا تیمش را به نقل و انتقالات زمستانی برساند و برای تقویت تیمش قدم بردارد.

علی آزادمنش، مدافع راست شمس‌آذر قزوین که جزو مهره‌های ثابت این تیم در دور رفت لیگ برتر بود، یکی از نفراتی است که ایگناسیو مارتینز نامش را به مدیریت باشگاه فولاد خوزستان داده و مذاکره برای جذب این بازیکن انجام گرفته ولی مشخص نیست رضایت‌نامه وی از سوی شهاب زندی صادر خواهد شد یا نه.

1975706

آزادمنش پیش از شروع فصل از ون پارس اصفهان به شمس‌آذر قزوین پیوست و در سمت راست خط دفاعی این تیم به میدان رفت که ایگناسیو هم او را برای تقویت تیمش مدنظر قرار داده ولی با توجه به قرارداد دو ساله این مدافع با شمس‌آذر و عدم وجود بند جدایی، مشخص نیست مذاکره طرفین تا چه حد پیش می‌رود.

باشگاه فولاد به دنبال تقویت تیمش در نقل و انتقالات زمستانی است و در همین راستا مذاکره با شمس‌آذر انجام گرفته ولی باید دید این انتقال مورد تایید سعید دقیقی قرار می‌گیرد و قزوینی‌ها با چه مبلغی رضایت‌نامه او را صادر می‌کنند یا این جابه‌جایی به بن بست می‌خورد.

دیدگاه‌ها