کد خبر : 1992518 | 17 دی 1402 ساعت 00:41 | 31.2K بازدید | 18 دیدگاه

کنار بلینگام بقیه ستاره‌های رئال به چشم نمی‌آیند! (عکس)

توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه ال مونتسیو، ورزشگاه باشگاه آراندینا، فقط می‌خواستند با جود بلینگام عکس بگیرند و بقیه ستاره‌های رئال را نادیده گرفتند.

کنار بلینگام بقیه ستاره‌های رئال به چشم نمی‌آیند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب میهمان تیم آراندینا از دسته چهارم لیگ اسپانیا در چهارچوب رقابت‌های کوپا دی ری خواهد بود. کارلو آنچلوتی مطابق وعده‌ای که داده بود، چندتا از موثرترین بازیکنان رئال که دقایق زیادی را برای تیم در نیم فصل اول به میدان رفته بودند را نیمکت نشین کرد تا در دور اول رقابت‌های کوپا دل ری فرصت به بازیکنان آکادمی و بقیه نیمکت نشینان برسد.

جود بلینگام هم از جمله بازیکنانی است که امشب نیمکت نشین شده است اما این واقعیت که او به میدان نخواهد رفت باعث نشد که از کانون توجهات در ورزشگاه حریف دور بماند. زمانی که بازیکنان رئال داشتند از رختکن وارد زمین می‌شدند، تعداد زیادی از توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه میهمان در کنار ورودی تونل منتظر ورود آنها بودند. در ابتدا یک گروه سه نفره از رئالی‌ها شامل رودریگو وارد زمین شدند و حتی برای چند ثانیه کنار توپ جمع کن‌های مشتاق ایستادند اما این نوجوانان نمی‌خواستند که با آنها عکس بگیرند. چند ثانیه بعد بلینگام وارد زمین شد و همه توپ جمع‌کن‌ها به سمت او هجوم بردند و با او عکس گرفتند.

1975725
1975726

بلینگام علاوه بر درخشش خارق العاده درون زمین با ثبت 17 گل و 5 پاس گل در نیم فصل اول برای رئال، با اخلاق خاص و کاریزمای ذاتی، خود را به شخصیتی محبوب بین هواداران هم تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها