کد خبر : 1992546 | 17 دی 1402 ساعت 03:10 | 23.9K بازدید | 45 دیدگاه

طعنه سنگین به آرسنال: جام حذفی برای شما!

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید بازی آرسنال برابر این تیم برای حریف مهم‌تر است.

طعنه سنگین به آرسنال: جام حذفی برای شما!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکشنبه شب در چارچوب مسابقات دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس باید در ورزشگاه امارات روبری آرسنال به میدان برود.

این دو تیم دو هفته پیش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، اما شاگردان یورگن کلوپ در طول این مدت عملکرد بهتری ارائه کردند و حالا صدرنشین این رقابت‌ها هستند.

1963022

انریکه که پیش از این تجربه حضور در فینال جام حذفی با پیراهن لیورپول را دارد در گفت‌گو با Grosvenor Sport درباره این بازی اظهار داشت: "این بازی برای هر دو تیم مهم است، اما لیورپول باید به ادامه فصل و رقابت‌های دیگری که هنوز در پیش دارد، مانند لیگ اروپا که احتمال حضورش در فینال آن زیاد است هم فکر کند.

من فکر می‌کنم که این دیدار برای آرسنال از اهمیت بیشتری برخوردار است. لیورپول فصل گذشته افتضاح بود، اما حالا مدعی قهرمانی در لیگ برتر است، البته که آنها برای کسب این جام باید خریدهایی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام دهند.

آرسنال پول زیادی هزینه کرده و گاهی فقط کسب رتبه خوب در لیگ مهم نیست و آنها باید دستاوردهای بیشتری داشته باشند. بنابراین قهرمانی در این رقابت‌ها اهمیت بسیار زیادی برای آنها دارد."

دیدگاه‌ها