کد خبر : 1992552 | 17 دی 1402 ساعت 08:47 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

مارک ویلموتس هواداران شالکه را می‌ترساند

اولین سخنان مارک ویلموتس، مدیر ورزشی جدید شالکه ۰۴، هواداران این تیم را نگران کرده است.

مارک ویلموتس هواداران شالکه را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که مرد جدیدی در باشگاه شالکه ۰۴ قدرت گرفته است: مارک ویلموتس، اسطوره باشگاه، به عنوان مدیر ورزشی جدید منصوب شده است. نقل و انتقالات، برنامه‌ریزی اردوها و بقیه مسائل تیم و مواردی از این دست اکنون به عهده اوست.

البته یک سوال وجود دارد که هواداران بسیار پیگیر آن هستند: مارک ویلموتس چه اقدامات نقل و انتقالاتی را برای شالکه ۰۴ در نظر دارد؟ اولین سخنان او در مورد برنامه‌های نقل و انتقالات احتمالاً هواداران تیم را کمی ناامید خواهد کرد.

1975798

هیچ خرید جدیدی در راه نیست؟

پس از نیم‌فصل اول ناامیدکننده، بسیاری از هواداران تصور می‌کردند که شالکه در زمستان تقویت خواهد شد. پنجره نقل و انتقالات اکنون تقریباً یک هفته است که باز است و این تیم هنوز نتوانسته بازیکنی را جذب کند. اگرچه این می‌تواند به این دلیل باشد که ویلموتس به تازگی کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

ویلموتس در اولین صحبت‌های خود در کمپ تمرینی در پرتغال درباره برنامه‌ریزی نقل و انتقالات نیز صحبت کرد: «ما روز شنبه خواهیم دید که از نظر مالی چه چیزی ممکن است» و سپس می‌گوید: «اگر هیچ کاری ممکن نبود من مشکلی ندارم. با ترکیبی که داریم ادامه می‌دهیم. ممکن است هیچ اتفاقی نیفتد.»

هیچ انتقالی؟ از دیدگاه بسیاری از طرفداران، این یک اشتباه بزرگ خواهد بود. آنها کمبودهای زیادی در شالکه می‌بینند و هوای تازه‌ای در تیم می‌خواهند. برای مثال، بازگشت دارکو چورلینوف رویای بسیاری از هواداران خواهد بود.

ویلموتس ایده‌های متفاوتی دارد

آیا واقعا شالکه زمستان را بدون انتقال پشت سر خواهد گذاشت؟ تصورش سخت است، به خصوص که ویلموتس در آخر گفت: «من ایده‌های متفاوتی دارم.» البته او نمی‌خواست آنها را فاش کند.
با حضور ویلموتس به عنوان مدیر ورزشی جدید، قدرت تصمیم‌گیری در شالکه نیز تغییر کرده است. کارل گیرتس، سرمربی تیم و مدیر آندره هچلمن،‌ مدیر فنی، در انتخاب بازیکنان کمک می‌کنند، اما در نهایت ویلموتس تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه‌ها