کد خبر : 1992576 | 17 دی 1402 ساعت 11:26 | 14.8K بازدید | 18 دیدگاه

مقابل یک تیم بزرگ رو به جلو بازی کردیم

سرمربی بورکینافاسو: گل‌های احمقانه‌ای از ایران خوردیم!

سرمربی بورکینافاسو پس از شکست مقابل ایران در یک بازی دوستانه در مورد عملکرد تیم خود اظهار نظر کرد.

سرمربی بورکینافاسو: گل‌های احمقانه‌ای از ایران خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بورکینافاسو که خود را برای حضور در جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند، روز جمعه در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی ایران قرار گرفت و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. هوبرت ولود، سرمربی بورکینافاسو، در گفت‌وگویی در خصوص این بازی گفت: با وجود شکست، عملکرد بسیار خوبی داشتیم. من از بازی راضی بودم و در کل تیمم بسیار راضی هستم.

او ادامه داد: ما تعویض‌های زیادی داشتم و بخش بزرگی از تیم بازی کردند که این بسیار جالب است. مقابل یک تیم بزرگ ایستادیم. ما بازی را پیش بردیم، اما حیف که دو گل نسبتا احمقانه خوردیم. یک گل را روی ضربه کرنر خوردیم و گل دوم لحظه‌ای به ثمر رسید که فسال تاپسوبا آسیب دیده و روی زمین دراز کشیده بود و ما ده نفره بودیم. در مجموع من بسیار راضی هستم، به خصوص از فرصت‌ها، صلابت زیاد، همبستگی زیاد در تیم در مقابل یک تیم بزرگ. بازی فوق‌العاده‌ای بود.

1975238

سرمربی بورکینافاسو در ادامه عنوان کرد: ما با توجه به عملکردمان حتی می‌توانستیم در نیمه اول یا در پایان مسابقه به گل برسیم. چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم این بود که حتی در مقابل یک تیم بزرگ، همیشه رو به جلو بازی کنیم. چیزهای زیادی در پرسینگ، بازی، انتقال توپ و... وجود داشت که عملکرد بسیار جالبی از این نظر داشتیم. شاید حتی می‌توانستیم یک گل دیگر در نیمه اول به ثمر برسانیم یا گل دیگری را در پایان بازی ببینیم. مهاجمانی که وارد زمین شدند عملکرد خوبی داشتند. پس از آن، چیزی که من کمتر دوست داشتم، دو گلی بود که خوردیم؛ این گل‌ها به دلیل بی‌توجهی بودند و گل‌های احمقانه‌ای محسوب می‌شدند.

او در پایان گفت: ما در حال آماده‌سازی هستیم و توانستیم شرایط فیزیکی هر بازیکن را بسنجیم. این موضوع مهمی است. ما به خستگی و مصدومیت‌ها توجه کردیم و همه اینها را مدیریت کردیم. خوب ریکاوری خواهیم کرد و باز هم خوب کار خواهیم کرد. 4-5 روز در پیش داریم تا قبل از بازی دوستانه بعد کار کنیم.

دیدگاه‌ها