کد خبر : 1992580 | 17 دی 1402 ساعت 11:49 | 8K بازدید | 5 دیدگاه

ناهید کیانی از فضای مجازی خداحافظی کرد!

قهرمان تکواندوی زنان جهان و یکی از امیدهای اصلی ایران برای کسب مدال در المپیک اعلام کرد تا بعد از پاریس 2024 در فضای مجازی نخواهد بود.

ناهید کیانی از فضای مجازی خداحافظی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ناهید کیانی، قهرمان تکواندوی زنان جهان در سال 2023 که تقریبا سهمیه خود را برای حضور در المپیک 2024 پاریس قطعی کرده، دیروز در پیامی که روی اینستاگرام خود نوشت، از فضای مجازی تا بعد از شرکت در المپیک خداحافظی کرده و گفته قصد دارد تمرکز خود را روی موفقیت در این رویداد بگذارد. 

مشکیدر متن پیام ناهید کیانی به طرفدارانش آمده است: 

سلام بر ملت شریف سرزمینم ایران؛ 
در این مدت زمان پس از توکیو تمام تلاشم به فراموشی سپردن اتفاقات این رویداد بود و با توکل بر خدا و کمک‌های خانواده‌ام و البته کادر فنی، به بهترین ورژن خودم رسیدم که ثمره آن با قهرمانی در جهان به بار نشست.
در این راه دشوار با وجود همه سختی و ناملایت‌ها انرژی شما خوبان بدرقه راهم بوده و هست و بدون اغراق اگر حمایت‌های شما عزیزان نبود حلاوت این پیروزی‌ها چندان به چشم نمی‌آمد.
به عنوان فرزند کوچک ایران از شما سروران درخواست دارم در فاصله ۲۰۲ روز مانده به المپیک پاریس، حمایت‌های خود را از من دریغ نکنید. قصد دارم تا روز بازی‌ام در این آوردگاه سخت به رویای همیشگی‌ام جامه عمل بپوشانم و کار نکرده‌ام را تمام کنم. هدفم تماما خوشحالی شماست. بنابراین تصمیم گرفتم تا آوردگاه المپیک از فضای مجازی که راه ارتباطی‌ام با شما همراهان عزیز است دور باشم و سکوت خود خواسته را آغاز کنم تا در سایه آرامش و پیگیری تمرینات بار دیگر حلاوت موفقیت در پاریس را با شما مردم عزیز جشن بگیرم.
انرژی مثبت خود را از من دریغ نکنید.
ناهید کیانی- فرزند کوچک ایران

دیدگاه‌ها