کد خبر : 1992581 | 17 دی 1402 ساعت 11:51 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

گلزن بورکینافاسو: نتیجه نگرفتیم و مایه شرمساری است

محمد کوناته می‌گوید گلی که بورکینافاسو برابر ایران به ثمر رسانده، در تمرینات کار شده بود.

گلزن بورکینافاسو: نتیجه نگرفتیم و مایه شرمساری است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران دو روز پیش طی یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد بورکینافاسو عبور کند. تیمی که خود را برای حضور در جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند و از بازیکنان مطرحی نیز در ترکیب خود استفاده می‌کرد.

محمد کوناته، تنها گلزن بورکینافاسو طی گفت‌وگویی، بازی با ایران را بسیار سخت دید و قول داد که او و هم‌تیمی‌هایش از اشتباهات رخ‌داده در این مسابقه درس بگیرند تا بازی بهتری را در دیدارهای تدارکاتی بعدی ارائه دهند.

او می‌گوید: بازی در مقابل تیم بسیار سختی بود، به‌خصوص اینکه آنها در خانه بازی می‌کردند. ما واقعا با تمام توان جنگیدیم و تمام تلاشمان را کردیم. این مسابقه برای ما مهم بود، چرا که اولین بازی تدارکاتی ما محسوب می‌شد.

1975834

این بازیکن می‌گوید: از اشتباهات خود درس می‌گیریم، این مسابقه را با دقت آنالیز می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی در زمین مسابقه جواب نداد و چه چیزی را باید بهبود ببخشیم. من فکر می‌کنم که ما در مسیر خوبی برای کسب پیروزی‌های زیاد هستیم.

محمد کوناته همچنین توضیح می‌دهد گلی که برابر ایران به ثمر رساند، در تمرینات کار شده است. او می‌گوید: گلی که به ثمر رساندم خیلی سریع بود، مثل کاری که این هفته در تمرینات و انجام ضدحملات و انتقال توپ انجام دادیم، باید خیلی سریع به سمت دروازه پیش می‌رفتیم.

او توضیح می‌دهد: در آن لحظه دقیقا همان کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم را تکرار کردیم و خیلی خیلی سریع به سمت دروازه رفتیم. گل زدیم اما نتیجه‌ای برای تیم حاصل نشد و این مایه شرمساری است. همان‌طور که گفتم از اشتباهات خود درس می‌گیریم و بازی‌های آینده بهتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها