کد خبر : 1992610 | 17 دی 1402 ساعت 13:19 | 55K بازدید | 43 دیدگاه

ستاره‌ تی‌تی‌ها سالن را به وجد آورد؛

ستاره لیست نکونام میهمان ویژه فوتسالی‌ها (عکس)

امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن تیم تراکتورسازی که در لیست کهکشانی و سبد خریدهای جواد نکونام به چشم می‌آید، تماشاگر ویژه و البته غیرمنتظره در یکی از دیدارهای لیگ برتر فوتسال بود.

ستاره لیست نکونام میهمان ویژه فوتسالی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و کراپ الوند از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، یک تماشاگر ویژه داشت. امیرحسین حسین‌زاده که حسابی با حضورش در سالن، طرفداران تیم بندری را به وجد آورد و بازار سلفی را با جوانان داغ کرده بود، در روز هایی که از او به عنوان یکی از خریدهای زمستانی استقلال یاد می‌کنند، اما وی خود را در تعطیلات با شرکت در کلاس‌های بدنسازی و تماشای بازی فوتسال، سرگرم کرده است.

1975881
1975882

حسین‌زاده، مهمان یاسر ویسی مربی بدنساز تیم‌ملی والیبال در کلاس بدنسازی ورزشی بود که در مدت دو روز به میزبانی بندرعباس برگزار شد. ستاره تی‌تی‌ها که از جزیره قشم راهی بندر شده بود، پس از اتمام دوره آموزشی، به شکل غیرمنتظره‌ای تصمیم گرفت تا برای تماشای بازی فوتسال، در سالن مسابقه حضور پیدا کند.

در این دیدار که درگیری‌های بین بازیکنان کراپ با طرفداران تیم میزبان رخ داد، بدون شک خاطره جالبی را برای امیرحسین حسین‍زاده رقم زده است. بازیکن مدنظر استقلال، بلافاصله پس از پایان بازی که با برتری تیم کراپ الوند همراه بود، با پرواز ساعت ۲۰ عازم تهران شد.

دیدگاه‌ها