کد خبر : 1992635 | 17 دی 1402 ساعت 14:34 | 24.7K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای عجیب کاسمیرو: از خوشحالی یقه‌گیری کردم!

کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد، صحبت‌های جالبی را درباره لحظه‌ای که یقه راسموس هویلوند را گرفت مطرح کرده است.

ادعای عجیب کاسمیرو: از خوشحالی یقه‌گیری کردم!

به گزارش "ورزش سه"، هویلوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از آتالانتا راهی منچستریونایتد شود اما نتوانست درخششی که در تیم سابقش داشت را در اولدترافورد تکرار کند. 

این بازیکن تا به حال در 15 دیداری که در ترکیب شیاطین سرخ در لیگ برتر انجام داده تنها یک گل به ثمر رسانده و همین باعث شده که فشارها و انتقادها از او روز به روز بیشتر شود اما کاسمیرو در گفت‌وگویی از عملکرد این مهاجم دانمارکی دفاع کرده است. 

این ستاره برزیلی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اظهار داشت: «در نهایت باید قبول کنیم که او هنوز بچه است و به همین دلیل نباید فشار زیادی روی او بگذاریم. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که او باید وارد تیم شود و بلافاصله 30 گل به ثمر برساند. هویلوند هنوز جوان است و این اولین فصل حضورش در لیگ برتر است. 

1975920

درباره صحنه‌ای که در بازی برابر آرسنال به آن اشاره کردید که در آن من یقه هویلوند را گرفته بودم، باید بگویم که واقعا از رفتار و برخوردی که در زمین داشت خوشحال بودم و به همین دلیل این کار را کردم. مسئله این است که حضور در چنین دیداری بسیار سخت است. او وارد شد و خیلی زود توانست پویایی تیم ما را تغییر دهد و من به همین دلیل سعی کردم احساس و خوشحالی‌ام را به این شکل نشانش دهم.

او مطمئنا هر بازی عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت و به سختی در تلاش است. راسموس بازیکنی متعهد و فداکار است و علاقه زیادی به درخشش در زمین دارد. او بازیکنی بزرگ برای این باشگاه خواهد شد و با بلندپروازی‌هایی که دارد می‌تواند دوران جدیدی را در منچستریونایتد رقم بزند.»

دیدگاه‌ها