کد خبر : 1992702 | 17 دی 1402 ساعت 20:25 | 14.5K بازدید | 20 دیدگاه

گواردیولا: دی‌بروینه بازی‌ها را برایمان در می‌آورد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیمش در نیم فصل دوم برای بردن بازی‌ها به کوین دیبروینه نیاز دارد.

گواردیولا: دی‌بروینه بازی‌ها را برایمان در می‌آورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد در دور سوم جام اتحادیه در خانه هادرسفیلد را 5-0 شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند. در این بازی کوین دی بروینه بعد از 5 ماه دوری از میادین بازی کرد و یک پاس گل هم داد. گواردیولا بعد از این بازی از عملکرد شاگردانش رضایت داشت.

بازگشت موفق کوین دی بروینه؟
"خیلی خوشحالم که برگشته است. او برگشته ولی برای فشار 90 دقیقه بازی آماده نیست. من نمی‌خواهم به او فشار بیاورم اما او برای ما بازی‌ها را درمی‌آورد. او چنین کیفیت خاصی دارد. کوین به پیروزی در بازی‌ها کمک می‌کند و تعداد کمی بازیکن مثل او در جهان وجود دارد. کوین، هالند، فیل فودن، خولیان آلوارز اینها بازیکنان هستند که بازی درمی‌آوردند. ما می‌توانیم بدون آنها هم خیلی کیفیت فوتبال بالایی داشته باشیم، ولی بردن بازی چیز دیگری است. من مطمئن هستم که امشب کوین احساس کرد که مردم چقدر عاشق او هستند، این احترام متقابل برای همیشه باقی خواهد ماند."

1976026

چرا هنوز کوین به آمادگی نرسیده است؟
" قبلا هم در کنفرانس قبلی گفتم، او بیشتر از بازی به جلسات تمرینی نیاز دارد. از امروز تا زمان بازی با نیوکسل هم میتواند اینجا تمرین کند و هم در ابوظبی"

کیفیت امروز اسکار باب، بازیکن آکادمی؟
"در اوایل بازی انگار که کمی خجالتی بود. چون نمی‌توانست فضاها را پیدا کند. اما بعد نشان داد که به چه تهدید بزرگی میتواند تبدیل شود. او در پیش فصل کیفیتش را نشان داد. هر وقت هم به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد عالی بوده است. این برای آکادمی خیلی خوب است."

نیم فصل دوم؟
"هدف برای نیم فصل دوم باید کسب امتیازات بیشتر باشد. ما همین حالا هم خوب بازی می‌کنیم. بازیکنان مصدومی که برگشته‌اند با این هدف برای ما کار خواهند کرد."

دیدگاه‌ها