کد خبر : 1992706 | 17 دی 1402 ساعت 20:45 | 15.7K بازدید | 17 دیدگاه

دلیل غیبت فن‌دایک در دیدار حساس آرسنال-لیورپول

ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، در دیدار امشب تیمش در دور سوم جام حذفی مقابل آرسنال غایب است.

دلیل غیبت فن‌دایک در دیدار حساس آرسنال-لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول در جام حذفی میهمان آرسنال است و در این دیدار مهم فن دایک نه تنها در ترکیب اصلی بلکه روی نیمکت تیم هم حضور ندارد. گزارش شده است که این بازیکن 32 ساله به دلیل بیماری و تب نمی‌توانسته تیمش را همراهی کند و جارل کوانسا، مدافع جوان لیورپول جای او در قلب خط دفاعی را گرفته است.

بیماری فن دایک، تیم یورگن کلوپ را از اصلی‌ترین مهره این فصلش در این بازی حساس محروم کرده است. این ملی پوش هلندی در تمام مسابقات لیگ برتر قرمزها به جز دو بازی در این فصل حضور داشته است و آن دو بازی را هم به دلیل کارت قرمز و جریمه بعد از آن از دست داده است.

1976037

با توجه به اینکه جوئل ماتیپ هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دسترس لیورپول خارج شده است، کلوپ ناچار شد کوانسای 20 ساله را برای سفر به شمال لندن به همراه ابراهیما کوناته فرا بخواند. این بازیکن آکادمی پیش از این در شش بازی لیگ برتر این فصل و پنج بازی لیگ اروپا حضور داشته است.

هواداران لیورپول امیدوارند غیبت مدافع هلندی و کاپیتانشان مانع از گرفتن نتیجه مقابل تیم شایسته میکل آرتتا نشود. گفته می‌شود در بازی روز چهارشنبه لیورپول در جام اتحادیه مقابل فولام، فن دایک دوباره به ترکیب برخواهد گشت.

دیدگاه‌ها