کد خبر : 1992709 | 17 دی 1402 ساعت 21:01 | 9.9K بازدید | 15 دیدگاه

استفانو پیولی:

بدخواهان باور نمی‌کنند روزهای بد میلان تمام شده است!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید روزهای بد تیمش پایان یافته و آنها فقط نیاز دارند نسبت به نیم فصل اول امتیازات بیشتری جمع آوری کنند.

بدخواهان باور نمی‌کنند روزهای بد میلان تمام شده است!

به گزارش "ورزش سه"، میلان با پیروزی امشبش مقابل امپولی در بازی خارج از خانه در سری آ، به سومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کرد. اتفاقی که از ماه سپتامبر برای این تیم رخ نداده بود. پیولی از عملکرد شاگردانش در این دیدار رضایت کامل داشت و بحران تیمش را پایان یافته می‌دانست.

کیفیت بازی امشب؟
"ما باید در طول بازی مراقب باشیم، در نیمه دوم کمی برای دفاع عقب نشستیم. ما باید از تجربیاتی که در پایان نیمه اول 2-0 پیش بودیم و سپس امتیاز از دست دادیم درس بگیریم. امروز به نظرم از آن تجربیات استفاده کردیم."

1976042

به ادامه فصل امید دارید؟
"ما به نیمه دوم بسیار بهتری نسبت به نیمه اول سال گذشته نیاز داریم... قطعا باید بهتر عمل کنیم. ما برخی از امتیازها را بی جهت از دست دادیم، اما اکنون می‌خواهیم به بازی‌ها برگردیم. ما در حال حاضر به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم."

باشگاه دیگر در بحران نیست؟
"فکر می‌کنم دوره منفی را پشت سر گذاشته‌ایم حتی اگر کسانی نخواهند این را باور کنند. اما بیهوده است که به آنچه می‌توانستیم انجام دهیم فکر کنیم زیرا هنوز بازی‌های زیادی مانده است و دلایل زیادی برای مثبت بودن در این فصل وجود دارد. ما کنار هم در حال رشد هستیم، در سطح خوبی بازی می‌کنیم. اکنون ما دیدار با آتالانتا را در کوپا ایتالیا داریم، این رقابتی است که ما به آن اهمیت می‌دهیم و تمام تلاش خود را برایش خواهیم کرد."

رهبری تئو هرناندز در خط دفاع؟
"تئو بسیار قوی و باهوش است. کمتر بازیکنی در جهان این ویژگی‌ها را باهم دارد.  او در بالاترین سطح عملکرد خودش قرار دارد. امروز او حتی یک توپ را از دست نداد و چندین حرکت مثبت انجام داد. امیدوارم به همین منوال ادامه دهد."

عملکرد روبن لوفتوس چیک؟
"او باید گلزنی کند، باید محوطه جریمه را پر کند، کیفیت و تکنیک این کار را دارد. او باید هدف گیری کند. باید بیشتر در محوطه جریمه منتظر فرصت باشد."

کار با بازیکنان کهنه کار راحت‌تر از جوان‌ها است؟
"همینطور است. بازیکنان مسن‌تر به تمرینات و چیزی که از آن بدست می‌آید باور دارند. جوان‌ها صبر ندارند و همه چیز را در لحظه می‌خواهند. نمی‌خواهند برای رسیدن به هدف تلاش کنند."

روند رشد یاسین عدلی؟
"به او گفتم که او کامل‌ترین بازی امسال خود را انجام داد. او بسیار حواسش جمع به بازی بود. او چند ماه پیش تغییر پست داد و با این ذهنیت او می‌تواند جایگاه مهمی را در این تیم به دست آورد."

دیدگاه‌ها