کد خبر : 1992722 | 17 دی 1402 ساعت 22:04 | 160.5K بازدید | 42 دیدگاه

گل دروگبایی در جام حذفی: پوشکاش در راه است (عکس)

پاتریک بامفورد، ستاره لیدز یونایتد، بعدازظهر یکشنبه، اهالی فوتبال را با یک گل شگفت‌انگیز غافلگیر کرد.

گل دروگبایی در جام حذفی: پوشکاش در راه است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بامفورد در این فصل از فرم خوبش که مهاجمی گلزن بود فاصله گرفته اما امروز ثابت کرد که می‌تواند به روزهای خوبش برگردد. او گلی که خارق‌العاده زد که می‌تواند برنده جایزه بهترین گل جام حذفی این فصل و یا حتی برنده پوشکاش شود.

لیدز امروز در چارچوب مسابقات جام حذفی فوتبال انگلیس مهمان پیتربورو بود. آنها در نیمه اول با گل ایتان آمپادو با نتیجه ۱-۰ به برتری رسیدند. در آغاز نیمه دوم بامفورد ۳۰ ساله با یک ضربه از راه دور و باورنکردنی اختلاف را دو برابر کرد.

1976066

یک توپ بلند از زمین خودی از سمت آمپادو برای او در پشت محوطه جریمه ارسال شد. او که پشت به دروازه بود با سینه توپ را استپ کرد و با چرخشی چشم‌نواز به سمت دروازه برگشت و فوراً ضربه‌ای محکم را روانه گوشه بالای دروازه کرد. دروازه‌بان حریف که کاری از دستش برنمی‌آمد با شیرجه سعی داشت توپ را مهار کند اما در این امر ناکام بود تا بازی ۲-۰ شود.

هواداران این گل او را با گل‌هایی که دیدیه دروگبا در سال‌های دور در چلسی به ثمر می‌رساند مقایسه کرده‌ و از شباهت این گل با گل‌های اسطوره ساحل عاجی چلسی صحبت کرده‌اند. نکته جالب این است که بامفورد سابقه بازی در چلسی را دارد و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ عضو این باشگاه بوده و به‌صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی کرده است.

1976064

دیدگاه‌ها