کد خبر : 1992733 | 17 دی 1402 ساعت 23:04 | 38K بازدید | 65 دیدگاه

آرتتا: التماس می‌کنم از ما حمایت کنید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست ۲-۰ برابر لیورپول و حذف از جام حذفی، درباره مسائلی مانند جریان بازی، خرید مهاجم در ژانویه و مصدومیت گابریل ژسوس صحبت کرد.

آرتتا: التماس می‌کنم از ما حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. آنها در لیگ برتر صدرنشینی را از دست داده‌اند و از آن دور افتاده‌اند و حالا از جام حذفی نیز کنار رفتند. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی نظراتش را در مورد برخی مسائل پیرامون باشگاه آرسنال ارائه داد.

شکست و حذف از جام حذفی؟
من در شش ماه گذشته ندیده‌ام تیمی برابر لیورپول اینطور بازی کند. وقتی تیم من با این شجاعت و نگرش قوی مقابل احتمالا بهترین تیم حال حاضر اروپا بازی می‌کند، چه کاری جز حمایت از آنها از دستم برمی‌آید؟

1976090

خواسته هواداران درباره جذب بازیکنان جدید؟
چیزی که به هواداران التماس می‌کنم این است که پشت تیم باشند. پشت تیم بمانید، بازیکنان فوق‌العاده خوب هستند. آنها با نگرشی که دارند مستحق حمایت هستند.

خسته‌کننده بودن وضعیت؟
بله خسته‌کننده است اما چه کنم. نمی‌توانم به آنها بگویم بد بازی کنند، شوت نزنند، گل بزنند و یا گل به خودی بزنند یا نزنند. این‌ها اتفاقات داخل زمین است. آنها خوب بازی می‌کنند و برخی چیزها خارج از اختیار است.

مصدومیت ژسوس؟
از ناحیه زانو درد داشت. باید منتظر نتیجه آزمایش‌ها باشیم. امیدوارم چیز بدی نباشد.

احتمال جذب بازیکن؟
یک مسئله این است که ما به آن نیاز داریم و مسئله دیگر کارهایی است که می‌توانیم انجام دهیم. چیزی که الان می‌توانیم انجام دهیم حمایت از بازیکنان فعلی تیم است.

دیدگاه‌ها