کد خبر : 1992734 | 17 دی 1402 ساعت 23:05 | 19.1K بازدید | 71 دیدگاه

کلوپ: لیورپول برای قهرمانی در همه جام‌ها می‌جنگد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اینکه تیمش در هر چهار تورنمنت اصلی حضور دارد و حذف نشده چیز عجیبی نیست.

کلوپ: لیورپول برای قهرمانی در همه جام‌ها می‌جنگد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق شد در دور سوم جام حذفی، آرسنال را خارج از خانه و با ارائه یک بازی برتر و حساب شده 2-0 شکست دهد. تعویض‌های هوشمندانه کلوپ و تاکتیک او در این بازی لیورپول را به یک پیروزی شیرین رساند. کلوپ در پایان بازی در مورد شرایط تیمش و بازی امشب صحبت کرد.

بولت تراکتوربازی خوب و پیروزی در بازی امشب؟
" ما نیمه دوم را بهتر بازی کردیم. باید تغییر می‌کردیم و آنها هم تغییر کردند. همیشه بازی با آرسنال سخت است. چند حرکت دفاعی خوب داشتیم که در نهایت به کمک آمدند. اما با توجه به اینکه در نیمه دوم بازی را باز کردیم حق ما بود که ببریم. بازیکنان جوان هم برای ما خوب کار کردند. روی هیچکس هم ریسک نکردیم و نتیجه گرفتیم. بازیکنان زیادی خوب بازی کردند و هیجان زیادی داشتند."

1976092

بولت تراکتورویرژیل فن دایک چهارشنبه مقابل فولام بازی خواهد کرد؟
"ما امیدواریم که اینطور باشد، اما واقعا مطمئن نیستم... ویرژیل بچه خوشتیپی است و خیلی سخت است که ریختش افتضاح بشود اما او از شدت بیماری واقعا افتضاح بود! برای همین ما او را به خانه فرستادیم."

بولت تراکتورجردن هندرسون به لیورپول باز خواهد گشت؟
" مگر او مصاحبه‌ای کرده و گفته قرار است برگردد؟! جواب من نه است. چنین چیزی وجود ندارد."

1976093

بولت تراکتوربازیکنان جوان بدون فن دایک هم توانستند تیم را رهبری کنند؟
" البته! این وظیفه‌شان است. دیگر 12 ساله که نیستند. من همین حالا هم از بازیکنانی مثل کوناته نظر میخواهم و ایده آنها را در مورد مسائل مختلف می پرسم."

بولت تراکتورهنوز هم در همه رقابت‌ها حضور دارید و می جنگید چه احساسی دارید؟
" زمانی بود که اینکه از رقابت‌ها خارج شویم عادی بود و برای ما ممکن نبود در هر چهار رقابت حضور داشته باشیم. اما برای فرم فعلی این چیزی عجیب نیست. ما اینجاییم که همه رقابت‌ها به قهرمانی برسیم. ممکن بود امشب شکست بخوریم و شرایط عوض شود. اما ما برای همه رقابت‌ها همه تلاشمان را خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها