کد خبر : 1992744 | 17 دی 1402 ساعت 23:51 | 16.4K بازدید | 9 دیدگاه

آرش آخرین نکات را به مهاجمان تیم ملی گوشزد کرد

دورهمی ملی‌پوشان با حضور مرد خاطره‌انگیز دوحه

آرش برهانی که سابقه بازی در کنار علی دایی و رضا عنایتی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ دارد، مهمان امشب تمرین تیم ملی بود.

دورهمی ملی‌پوشان با حضور مرد خاطره‌انگیز دوحه

به گزارش ورزش سه؛ در روزهایی که اردوی تیم ملی ایران در منطقه آزاد کیش، با نهایت نشاط و انگیزه دنبال می‌شود و تمرین تیم ملی، در این مدت میهمانان زیادی داشته است. در تمرین امشب این آرش برهانی بازیکن ملی پوش سابق فوتبال ایران بود که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد.

آرش برهانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ پکن در سن بیست سالگی به عنوان چهره‌ای جوان از پاس موفق شد پیراهن سفید تیم ملی را به تن کند و در طی این ۲۰ سال، برهانی تنها ۷ سال ملی پوش بود اما چه کسی در این بین خاطرات شیرین او را در چین فراموش می‌کند؟

برهانی در همان بازی نخست مقابل تایلند به صورت ثابت وارد زمین شد و در بازی دوم برابر عمان، دو موقعیت سوزی عجیب از سمت او باعث شد تا بین دو نیمه با عنایتی جای خود را عوض کند و تا بازی رده بندی برابر بحرین جریمه شود.

او اگر چه در جام ملت‌های آسیا موفق به گلزنی نشد اما در خط حمله آن دوره در کنار علی دایی آقای گل فوتبال ایران و غلامرضا عنایتی آقای گل لیگ ایران درس‌های زیادی آموخت که در دوران فوتبالی‌اش تاثیر به سزایی در مسیر محبوبیت برهانی داشت.

1976115

البته لازم به یادآوری است که در میان خاطرات دوران ملی آرش برهانی کمتر کسی است که گل عجیب او برابر چین را در زمان میزبانی دوحه از بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، خاطر نداشته باشد. 

1976116

در آن بازی برهانی دروازه‌بان چین را هم رد کرد اما توپ را روی خط دروازه نگه داشت و سپس بازیکنان را با دست فراخواند تا شادی کنند. به محض رسیدن بازیکنان تیم ملی او توپ خود را وارد دروازه کرد و با گذشت ۱۸ سال چینی‌ها هنوز این حرکت آرش را از یاد نبرده‌اند.

دیدگاه‌ها