کد خبر : 1992748 | 18 دی 1402 ساعت 05:00 | 32K بازدید | 40 دیدگاه

عجله ستاره رئال برای بازگشت به میادین! (عکس)

ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید، تمرینات روی چمن را آغاز کرده است.

عجله ستاره رئال برای بازگشت به میادین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید که یکی از بهترین مدافعان این تیم در فصل‌های اخیر بود، در ابتدای این فصل از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و بخش زیادی از فصل ۲۴-۲۰۲۳ را از دست داد.

با اینکه رئال مادرید جایگزینی برای او نخرید و فصل را با آمار دفاعی خوبی آغاز کرد، اما با مصدومیت بازیکنان دیگر و کمبود بازیکن در خط دفاع، جای خالی او بیش از پیش در تیم حس شد داوید آلابا، دیگر مدافع مادریدی‌ها نیز در اواخر سال ۲۰۲۳ از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و او هم تا مدت زیادی قادر به همراهی تیم نخواهد بود. با این حساب رئال مادرید تنها یک مدافع میانی تخصصی یعنی آنتونیو رودیگر را در اختیار دارد و ناچو فرناندز که می‌تواند به عنوان مدافع میانی هم بازی کند.

1976123

گفته می‌شد که به دلیل خوب پیش رفتن روند بازگشت میلیتائو، سران باشگاه تصمیم گرفتند که از خرید مدافع در ماه ژانویه منصرف شوند. پیش بینی می‌شد که این مدافع برزیلی از ابتدای فوریه به تمرین روی چمن مشغول شود. اما این بازیکن حتی از این پیش بینی خوشبینانه هم فراتر رفته است و امروز تمرینات انفرادی خود را روی چمن آغاز کرده است. هرچند او هنوز به مدت زمان زیادی برای بهبودی از مصدومیت سختش نیاز دارد اما احتمال دارد که به اولین دیدارهای مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسد.

1976122

دیدگاه‌ها