کد خبر : 1992756 | 18 دی 1402 ساعت 05:20 | 29K بازدید | 15 دیدگاه

بایرن به سراغ ستاره پاریس رفت!

بایرن مونیخ تصمیم دارد نوردی موکیله، مدافع پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

بایرن به سراغ ستاره پاریس رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب یک مدافع است تا آخرین نفطه ضعف تیمش را برطرف کند. در این راستا خبرگزاری‌های فرانسوی و آلمانی همزمان خبر می‌دهند که بایرن وضعیت موکیله از پاری سن ژرمن را زیر نظر دارد و حتی پیشنهادی هم ارائه شده است.

به گزارش اکیپ بایرن برای موکیله پیشنهاد قرضی با گزینه خرید ارائه کرده است. مبلغ پیشنهادی حدود 25 میلیون یورو بوده است. و فابریزیو رومانو هم آن را تایید کرده است.

1976137

بازیکن سابق لایپزیش (2018-2022) می‌تواند در سمت راست و میانی خط دفاع قرار بگیرد، بنابراین او مشخصات مورد نظر بایرن در مورد یک مدافع انعطاف پذیر را برآورده می‌کند. علاوه بر این، موکیله در این فصل به طور کامل از ترکیب اصلی تیم پاریسی کنار گذاشته شده و تنها 4 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
 
با این وجود به گفته بیلد این انتقال کمی دور از دسترس است. زیرا اشرف حکیمی، مدافع راست ثابت پاری سن ژرمن با تیم ملی مراکش در جام ملت‌های آفریقا حضور خواهد یافت و میلان اشکرینیار مدافع میانی این تیم هم به تازگی دچار مصدومیتی شدید شده و کل فصل را از دست خواهد داد و احتمالا باشگاه پاریس بخواهد روی موکیله حساب بیشتری باز کند، مگر اینکه پاری سن ژرمن خودش در این مدت مدافعی جدید را به خدمت بگیرد که اوضاع تغییر کند

1851087

در سال 2022، موکیله با مبلغی در حدود 12 میلیون یورو به پایتخت فرانسه نقل مکان کرد؛ او قبلاً از سال 2018 در لایپزیش بازی کرده بود و در این مدت در 100 بازی بوندسلیگا برای این تیم به میدان رفت.
 
علاوه بر موکیله، اریک دایر (29 ساله) مدافع تاتنهام نیز در مونیخ مورد توجه قرار دارد و حتی به گزارش اسکای، بایرن با این ملی پوش سابق انگلیس به توافق هم نزدیک شده‌اند. دایر حتی با دوست قدیمی‌اش، هری کین هم در مورد این انتقال مشورت کرده است.

دیدگاه‌ها