کد خبر : 1992765 | 18 دی 1402 ساعت 06:13 | 12.1K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش ویژه بیلد: همه چیز از انتقال ورنر به تاتنهام!

تیمو ورنر، ستاره لایپزیش، برای امضای قرارداد قرضی با تاتنهام به لندن سفر کرده است.

گزارش ویژه بیلد: همه چیز از انتقال ورنر به تاتنهام!

به گزارش "ورزش سه"، اندکی پس از ساعت 11 صبح روز یکشنبه، ورنر با هواپیمای باشگاه شهر را ترک کرد و به زودی برای عقد قرارداد جدیدش با تاتنهام به لندن خواهد رسید.
 
در حال حاضر درباره جزئیات نهایی قرارداد نیز مذاکره شده است. این قرارداد قرضی، شش ماه و تا پایان فصل اعتبار دارد. به هر حال مشخص بود که انگلیسی‌ها از زیر دستمزد ورنر در خواهند رفت. این حدود ده میلیون یورو در سال است و برای نیمی از سال تاتنهام پنج میلیون پرداخت خواهد کرد.

1976149

به گزارش بیلد، این قرارداد با بند خرید در پایان سال 20 میلیون یورو برای تاتنهام هزینه خواهد داشت. اگر تاتنهام این گزینه را فعال کند، این معامله از نظر مالی برای لایپزیش سودآور خواهد بود. ورنر در سال 2022 با همین 20 میلیون یورو از چلسی به آلمان آمد. قرارداد او با لایپزیش تا سال 2026 اعتبار دارد. بنابراین باشگاه لایپزیش حدود 25 میلیون یورو حقوقی که باید به او پرداخت کند را پس انداز خواهند کرد.
 
زمانی که ورنر برای کمپ تمرینی با لایپزیش در 2 ژانویه به اسپانیا رفت، هنوز هیچ تماسی از سوی تاتنهام انجام نشده بود. چهارشنبه گذشته بود که اولین پرس و جوهای محتاطانه از لندن انجام شد. سپس همه چیز به سرعت پیش رفت. یکی از دلایلی که مذاکرات خیلی سریع و روان پیش رفت، ظاهراً رابطه خوب بین الیور مینتزلاف، رئیس هیئت نظارت لایپزیش  و مربی تاتنهام دنیل لوی است.
 
مینتزلاف ایده و روند انتقال قرضی ورنر را در جریان بازدید سریع خود از کمپ تمرینی پنجشنبه گذشته با سرمربی مارکور رز و  رئیس اجرایی باشگاه یوهان پلنگ مورد بحث قرار داد. طبق همین گزارش بیلد در این مذاکره تصمیم خاصی برای آوردن جانشین ورنر وجود نداشته است. الجیف الماس ستاره ناپولی در این ژانویه و در صورتی که همه بازیکنان تیم سالم باشند و مصدوم نشوند، تنها خرید جدید باشگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها