کد خبر : 1992776 | 18 دی 1402 ساعت 00:59 | 12.3K بازدید | 16 دیدگاه

پیروزی بسیار بزرگ مقابل آماتورها

نه - هیچ! پاریس به تیم کوچک رحم نکرد

پاری سن ژرمن موفق شد در رقابت‌های جام حذفی فرانسه تیم دسته ششمی رول را خارج از خانه 9-0 شکست دهد.

نه - هیچ! پاریس به تیم کوچک رحم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دور اول از رقابت‌های جام حذفی، لوئیس انریکه به اکثر بازیکنان تیم اصلی استراحت داده بود و تنها مارکو آسنسیو و کیلیان امباپه برای رهبری تیم در زمین حضور داشتند و حضور این دو و درخشش بازیکنان جوان پاریس برای کسب پیروزی قاطع 9-0 کافی بود.

1976170

پاریسی‌ها از همان ابتدا توپ و میدان را در برابر حریف گمنامشان در اختیار گرفتند و بازی خود را دیکته کردند.
گل اول پاریسی‌ها توسط کیلیان امباپه به ثمر رسید. در دقیقه 16 کارلوس سولر در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که خودش هم میتوانست شوت بزند آن را به امباپه پاس داد و او هم با یک ضربه نرم و دقیق به گوشه سمت راست دروازه گل اول تیمش را به ثمر رساند.

4 دقیقه بعد آسنسیو میتوانست گل دوم را به ثمر برساند که ضربه‌اش توسط دروازه‌بان حریف دفع شد.

امباپه هم موقعیتی مناسب را در دقیقه 33 از دست داد. در حالی که در محوطه جریمه بدون مدافع پوششی باقی مانده بود توپ به او رسید اما ضربه‌اش به آسمان رفت.

1976171

در دقیه 38 آسنسیو موفق شد بازی خوبش را برای پاریس با تاثیر گذاری روی یک گل بهتر هم بکند. او یک پاس عمقی به دهانه دروازه حریف فرستاد و ان گوسان، مدافع رول به اشتباه به جای دفع توپ آن را به گل تبدیل کرد.

1976172

در دقیقه 43  پای آسنسیو به گلزنی باز شد. این بار هم سولر پاس گل را برای او مهیا کرد. او پا به توپ به میانه زمین رول رفت و یک پاس عمقی برای آسنسیو فراهم کرد و این ستاره اسپانیایی با نفوذ به محوطه جریمه و شوت پای چپ گل سوم تیمش را به امغان آورد.

1976173

آسنسیو در دقیقه 45 باز هم درخشید و یک پاس گل برای کیلیان امباپه فراهم کرد تا پاریس نیمه اول را با چهار گل به پایان برساند. سولر باز هم در میانه میدان حرکت خوبی را آعاز کرد و آن را به موقع به آسنسیو رساند و او هم ارسالی به محوطه جریمه فرستاد که امباپه با ضربه سر آن را به دوم خود و چهارم تیمش تبدیل کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 48 امباپه هت تریک خود را کامل کرد. یکبار دیگر همه حرکت را آسنسیو انجام داد. او از سمت چپ زمین حریف توپ را برداشت و تا نزدیک محوطه جریمه نفوذ کرد و توپ را برای امباپه فرستاد و او هم با زدن دروازه خالی از فاصله نزدیک سومین گلش را به ثمر رساند و تیمش را 5-0 پیش انداخت.

1976174

در دقیقه 67 امباپه شانس زدن گل چهارم خودش را هم داشت. او پاس کات بکی را در محوطه جریمه دریافت کرد که می‌رفت به گل چهارمش تبدیل شود اما گارسیا مدافع رول توپ را بلوکه کرد.

در دقیقه 71 با خطای گارسیا به روی گنچالو راموس، پاریس صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود راموس آن را برای تیمش به گل ششم تبدیل کرد.

1976175

در دقیقه 76 راندل کولوموانی روی پاس نوردی موکیله موفق شد سهمی در جشنواره گل پاریس داشته باشد. موکیله از راست نفوذ کرد و پاس عرضی تند و تیزی ارسال کرد که از آسنسیو و امباپه رد شد و به کولوموانی رسید و او هم از فاصله‌ای نزدیک دروازه را باز کرد.

در دقیقه 87 پاریس یکبار دیگر و اینبار توسط شر اندور و روی پاس امباپه به گل رسید. امباپه یک پاس معمولی را به قصد اتلاف وقت روی دروازه آرسال کرد که اندور با یک ضربه قیچی برگردان آن را به گل هشتم تیمش تبدیل کرد.

1976176

تیم دوم پاریس که برای اینکه خودی به سرمربی نشان بدهد همچنان انگیزه داشت در دقیقه 90 هم یکبار دیگر به گل نهم رسید. این بار دنیلو پریرا روی دروازه سانتر کرد و کولوموانی گل نهم تیمش را به ثمر رساند.

داور وقت تلف شده زیادی برای این بازی در نظر نگرفت تا پاری سن ژرمن به سادگی آب خوردن به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

دیدگاه‌ها