کد خبر : 1992790 | 18 دی 1402 ساعت 08:21 | 25K بازدید | 5 دیدگاه

هیچ‌کس نفهمید کی اخراج شد: مورینیو یا دستیارش!

ژوزه مورینیو در حالی که در بازی امشب رم مقابل آتالانتا از زمین اخراج شد، قصد داشت به بازی ادامه دهد و نمی‌دانست که کارت قرمز برای او بوده است!

هیچ‌کس نفهمید کی اخراج شد: مورینیو یا دستیارش!

به گزارش "ورزش سه"، رم در چهارچوب هفته نوزدهم مسابقات سری A ایتالیا در ورزشگاه المپیکو برابر آتالانتای گاسپرینی قرار گرفت. بازی در نهایت با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت.

کارت زرد این دیدار هر چقدر در داخل زمین کم اتفاق بود، در خارج از زمین و در قسمتی که ژوزه مورینیو ایستاده بود حواشی خاص خودش را داشت. او در دقیقه ۷+۴۵ به دلیل اعتراض زیاد به تصمیمات داور با کارت زرد جریمه شد.

کارت قرمز در دقایق پایانی بازی در نیمه دوم نیز مورینیو اعتراضاتش را تکرار کرد. او به یکی از خطاهای بازیکنان حریف به‌شدت اعتراض کرد و همین اتفاق باعث شد توجه داور جلب شود. او بلافاصله به سمت مورینیو رفت و با دادن کارت زرد دوم و سپس کارت قرمز، او را از زمین اخراج کرد.

مورینیو ابتدا متوجه نشد که کارت قرمز برای او بوده است و قصد داشت در زمین بماند. او فکر می‌کرد کارت قرمز برای دستیارش بوده است. مورینیو وقتی متوجه شد، با تعجب گفت: «اما کی؟ من؟»

1976211
1976212

بله، او. مورینیو زمین را در میان تشویق‌های هواداران رم ترک کرد و به رختکن رفت. بازی نیز ثانیه‌هایی بعد با همان نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها