کد خبر : 1992791 | 18 دی 1402 ساعت 08:30 | 67K بازدید | 59 دیدگاه

نظم و انضباط مهم‌ترین نکته تیم ملی است؛

واکنش یک پرسپولیسی به خط خوردن نوراللهی

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد خط خوردن احمد نوراللهی از تیم ملی نظر جالبی دارد.

واکنش یک پرسپولیسی به خط خوردن نوراللهی

به گزارش "ورزش سه"، محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد در مورد بازی با بورکینافاسو گفت: به نظر من حريف تيم بسيار خوبي بود و به ما كمك كرد تا در اين بازي نفرات اصلي را بشناسيم. گويا يك بازي هم در قطر داريم و آن بازي هم براي شناخت نفرات اصلي است. البته يك‌سري از بازيكنان كه در تركيب هستند و جايگاه ثابتي دارند اما در يك‌سري پست‌ها جابه‌جايي زياد جالب نيست. در مجموع، اين تيم ملي با مديريت خوب قلعه‌نويي اگر قرعه خوبي به ما بخورد، مي‌توانيم جزء چهار تيم و حتي فيناليست جام باشيم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص خط خوردن نوراللهی توضیح داد: مسائل انضباطي حرف اول را مي‌زند. يك مربي اگر نظم لازم را در اردوي تيم ملي فراهم كند، مي‌تواند به ما كمك كند. اگر بهترين بازيكن تيم ملي هم باشد و اگر دلش با تيم ملي نباشد و از آن چهارچوب انضباط خارج شود كنار گذاشته شود بهتر است. البته منكر توانايي نوراللهي نمي‌شوم و مي‌دانم شايد سوءتفاهمي شده و بهتر است با سرمربي تيم ملي در ميان بگذارد. احمد بازيكن شايسته‌اي به لحاظ اخلاقي و فني است و من نديدم كه وارد حاشيه شود و بهتر بود باز هم با او صحبت شود. در مجموع در تيم بايد نظم و انضباط حاكم باشد.

وی افزود: در گذشته هم اتفاق افتاده كه يك‌سري از بازيكنان به فرامين مربي گوش ندادند و شايد خود بازيكن بيشتر لطمه ببيند. حيف است، مي‌دانم كه احمد به لحاظ اخلاقي و فني خوب است و با مربي جلسه مي‌گذاشت و عذرخواهي مي‌كرد و مي‌شد رفع كرد اين كدورت‌ها را‌.

او در مورد بازیکنان جوان ایران گفت: ما چند بازيكن جوان خيلي خوب داريم يكي بازيكن سپاهان است به نام حسين‌نژاد كه شايستگي دعوت به تيم ملي را داشت و شايد يكي، دو بازيكن نوجوان كه در جام جهاني بودند هم كنار تيم قرار مي‌گرفتند اتفاق خوبي بود. به جاي يك‌سري بازيكنان باتجربه كه مطمئنم كمتر به آنها بازي مي‌رسد اين نوجوانان مي‌توانستند تجربه كسب كنند و در آينده عصاي دست مربيان باشند.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی به بازیکنان لژیونر متکی است؟ اظهار داشت: در رابطه با سوال شما بهترين تركيب بازيكناني هستند كه سال‌ها كنار هم بازي كردند مثلا شجاع در كنار كنعاني‌زادگان يا چپ و راست‌ها كه فوق‌العاده هستند. در مركز زمين قدوس و عزت‌اللهي يا در خط حمله آزمون و طارمي كه مي‌توانند هر خط دفاعي را به‌هم بزنند. در مجموع كمبود مهره نداريم اميدوارم مديريت خوبي شود و مهره‌چيني خيلي مي‌تواند كمك كند. اگر مديريت خوبي شود، مي‌توانيم جزء دو، سه تيم اول باشيم.

دیدگاه‌ها