کد خبر : 1992818 | 18 دی 1402 ساعت 11:37 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

شایعات و احتمال تغییر در فهرست کوپر

غیر منتظره: سومه دوباره در تیم ملی سوریه

خبرگزاری العربیه اعلام کرد که احتمال دارد عمر السومه در لیست نهایی سوریه قرار بگیرد.

غیر منتظره: سومه دوباره در تیم ملی سوریه

به گزارش "ورزش سه"، هکتور کوپر فهرست تیم ملی سوریه برای جام ملت‌های آسیا را در حالی اعلام کرد که خبری از نام عمر السومه در بین 26 بازیکن نهایی این تیم برای رقابت‌های قطر وجود نداشت.

این موضوع موجی از انتقادات را نسبت به سرمربی کهنه‌کار آرژانتینی به دنبال داشت و حتی باعث شد تا احتمال اخراج او نیز مطرح شود. در این بین عمر خریبین به بهانه مصدومیت خود را به تیم ملی معرفی نکند و حتی همین حالا نیز او در اردوی تیم ملی کشورش حضور ندارد.

در حالی که شبح مصدومیت همچنان بر مهاجمان تیم سوریه سایه افکنده بود، پس از مصدومیت دو نفره، محمد الحلاق و مردیک مردیکیان و قبل از آنها، محمد عثمان، کوپر یک بازیکن جدید را معرفی کرد اما دو نفر جایگزین هنوز معرفی نشده‌اند.

باتوجه به شرایط تیم سوریه، احتمال دارد این مرد باتجربه عمر السومه را به تیم ملی کشورش بازگرداند و باعث شود تا او از پیام خداحافظی خود از میادین ملی صرف‌نظر کند.

بر اساس قانون، در صورت مصدومیت سه بازیکن، امکان جابه‌جایی در لیست نهایی وجود دارد و کوپر نیز می‌تواند از این تبصره استفاده کند.

تیم ملی سوریه در جام ملت‌های آسیا با مالزی، ازبکستان و استرالیا هم‌گروه است و کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها