کد خبر : 1992840 | 18 دی 1402 ساعت 12:46 | 64.1K بازدید | 125 دیدگاه

هالند را با 100 میلیون یورو بخر

توصیه متعصب‌ترین رئالی به پرز: بی‌خیال امباپه شو!

توماس رونسرو، سردبیر روزنامه آاس، و از رئالی‌های متعصب معتقد است رئال به جای تلف کردن وقتش برای خرید امباپه بهتر است روی جذب ارلینگ هالند تمرکز کند.

توصیه متعصب‌ترین رئالی به پرز: بی‌خیال امباپه شو!

به گزارش "ورزش سه"، یک‌بار دیگر در ژانویه و بازار انتقالات هستیم و نام کیلیان امباپه بر سر زبان‌هاست. ستاره پی اس جی قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و فعلا تمدید نکرده است. امباپه منعی برای مذاکره با باشگاه‌های دیگر ندارد و هر روز شایعه‌ای جدید در مورد او منتشر می‌شود.

1975958

عصر روز گذشته مارکا گزارش داد که رئال مادرید این زمستان به امباپه پیشنهادی نخواهد داد و اصلا مذاکره‌ای در کار نیست. در تابستان نیز اولویت رئال، آلفونسو دیویس است و تنها در صورت ابراز علاقه خود امباپه، مذاکره با وی را شروع خواهد کرد. در واقع توپ در زمین امباپه است و رئال قدم پیش نخواهد گذاشت.

شب گذشته ولی فوت مرکاتو فرانسه ادعا کرد امباپه و رئال به توافق رسیده‌اند. 

تیتر یک امروز آاس نیز به هالند اختصاص دارد و این نشریه مدعی شده ستاره نروژی سیتی با بند خرید 100 میلیونی در دسترس رئال است.

1976278

رونسرو با انتشار مقاله‌ای امروز مدعی شد که وقتی هالند با 100 میلیون یورو در دسترس و بی‌تاب پیوستن به رئال است، چرا پرز همه تمرکز خود را روی بازیکنی گذاشته که مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت و احتمال تمدید قراردادش با پاریس به‌خاطر پول بیشتر نیز بالاتر است؟

این کارشناس متعصب نوشته است که هالند برای تیم‌های انگلیسی 200 میلیون یورو آب می‌خورد و هزینه خریدش برای رئال و دیگر باشگاه‌های خارجی نصف خواهد بود. در شرایطی که پیوستن امباپه می‌تواند تهدیدی برای فیکس بودن وینیسیوس باشد و نیاز اصلی رئال جذب یک شماره 9 است، بهتر است باشگاه مادریدی روی خرید هالند تمرکز کند و برای همیشه بی‌خیال امباپه شود.

دیدگاه‌ها