کد خبر : 1992842 | 18 دی 1402 ساعت 12:45 | 18.4K بازدید | 14 دیدگاه

هشدار بایرن: فقط این سه ستاره در امان هستند!

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد در پایان فصل عملکرد تک تک بازیکنانش جز هری کین، مانوئل نویر و توماس مولر را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

هشدار بایرن: فقط این سه ستاره در امان هستند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل نتوانسته درخشش هر سال را تکرار کند و در کمال ناباوری چندین هفته متوالی است که حتی نتوانسته است در صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا حضور داشته باشد.

عملکرد خوب بایرلورکوزن و درخشش این تیم در رقابت‌های این فصل باعث شده است که آنها با چهار امتیاز اختلاف و البته یک بازی بیشتر در صدر جدول بوندسلیگا بایستند و این موضوع به هیچ وجه به مذاق مدیران بایرن مونیخ خوش نیامده است. 

روزنامه کیکر مدعی شده است که مدیران بایرن قصد دارند عملکرد تک تک بازیکنان حاضر در این تیم را در پایان فصل جاری و فارغ از هر نتیجه و جام کسب شده به‌صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند تا برای ادامه کار با آنها تصمیم‌گیری کنند. 

1976280

این روزنامه آلمانی تاکید کرده که حتی بازیکنان بزرگ هم از این قاعده مستثنی نخواهند بود و شاید تصمیمات غافلگیر کننده‌ای در خط دفاعی، میانی و حمله از سوی مدیران این باشگاه گرفته شود که هواداران انتظارش را نداشته باشند. 

تنه سه بازیکن شامل هری کین، توماس مولر و مانوئل نویر از این جمع مستثنی هستند و جایگاه‌شان در ترکیب بایرن در فصل آینده تزلزل ناپذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها