کد خبر : 1992845 | 18 دی 1402 ساعت 12:58 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

ذوق آقای خاص: تقلید شادی گل ستاره محبوب!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، خوشحالی‌اش از گلزنی پائولو دیبالا را با تقلید شادی گل او نشان داد.

ذوق آقای خاص: تقلید شادی گل ستاره محبوب!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی آتالانتا به میدان رفت اما نتوانست از سد این تیم عبور کند و به تساوی 1-1 رضایت داد. 

تیم حریف خیلی زود و در دقیقه هشتم این دیدار موفق شد دروازه رم را باز کند تا کار برای بازیکنان این تیم دشوار شود اما پنالتی اعلام شده بود جالوروسی باعث شد که دیبالا در دقیقه سی و نهم و پیش از پایان نیمه اول کار را به تساوی بکشاند تا این تیم بازنده به رختکن نرود. 

اما نکته جالبی که پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی رم مورد توجه بسیاری از عکاسان و هواداران رم قرار گرفت، تقلید مورینیو از شادی گل خاص و معروف دیبالا بود تا او به این ترتیب خوشحالی‌اش از گلزنی تیمش و همچنین بازیکن محبوبش را به نمایش بگذارد. 

1976283

مورینیو در پایان این بازی با دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد و پس از پایان دیدار هم حاضر نشد در نشست خبری صحبت کند و توضیحی درباره این حرکت خاصش به خبرنگاران بدهد. 

هیچ یک از بازیکنان رم از جمله دیبالا هم حاضر نشدند پس از این بازی با رسانه‌ها صحبت کنند. آنها باید خودشان را برای بازی حساس چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو و بازی هفته آینده برابر میلان در سری آ آماده کنند.

دیدگاه‌ها