کد خبر : 1992849 | 18 دی 1402 ساعت 13:15 | 40.3K بازدید | 31 دیدگاه

چالش بسیار سخت برای کورتوا و میلیتائو

فتح اورست در انتظار دو ستاره رئال مادرید!

آ.اس رسیدن دو مصدوم صلیبی رئال به ادامه بازی‌های فصل را به فتح قله اورست تشبیه کرده است.

فتح اورست در انتظار دو ستاره رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا هنوز فصل شروع نشده بود که در یکی از تمرینات رئال صلیبی داد. ادر میلیتائو نیز در اولین بازی فصل رئال در زمین بیلبائو با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و سپس تیم پزشکی رئال اعلام کرد که هر دو فصل را از دست خواهند داد اما کمی بعدتر برخی منابع ادعا کردند میلیتائو چون با مصدومیت رباط جانبی روبه‌رو نشده، می‌تواند در مقطع پایانی فصل به میدان برود.

1976285

ستاره برزیلی مدتی است تمرینات انفرادی خود را شروع کرده و اخیرا تیبو کورتوا نیز پای به زمین چمن گذاشت تا امیدواری‌ها بیشتر شود ولی امروز آ.اس به نقل از چند متخصص نوشت که کار هر دو بازیکن در فصل جاری بسیار دشوار خواهد بود و مثل فتح قله اورست است.

میلیتائو احتمالا بتواند در ماه آوریل به تمرینات گروهی رئال اضافه شود اما باشگاه هیچ عجله‌ای برای رسیدن او به بازی‌ها ندارد و احتمال اینکه کارلتو به او میدان ندهد بالاست. در واقع شاید میلیتائو در یک بازی کم اهمیت شانس بازی پیدا کند ولی بعید است در یک بازی حساس لیگ قهرمانان کمکی برای رئال باشد.

1957543

قضیه کورتوا متفاوت است و او که از یورو 2024 نیز کنار کشیده، هیچ شانسی برای بازی کردن در فصل جاری ندارد. کورتوا هنوز نمی‌تواند با توپ کار کند و از ماه بعد تمرینات سبک با توپ را شروع می‌کند. رئال با لونین و کپا درون دروازه وضعیت خوبی دارد و تیم پزشکی رئال معتقد است کورتوا نباید به خودش برای بازگشت فشار وارد کند. گلر بلژیکی در تابستان مهیای حضور دوباره در ترکیب رئال خواهد شد.

دیدگاه‌ها