کد خبر : 1992850 | 18 دی 1402 ساعت 13:10 | 36.3K بازدید | 23 دیدگاه

طعنه تن‌هاخ به ستاره انگلیسی: به تیمی آسان‌تر برو!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اظهارات عجیبی را درباره تجربه جیدون سانچو و دونی فن ده بیک از حضور در این تیم مطرح کرد.

طعنه تن‌هاخ به ستاره انگلیسی: به تیمی آسان‌تر برو!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نه چندان خوب سانچو و فن ده بیک در دوران حضورشان در منچستریونایتد باعث شده که صحبت‌هایی درباره تردید بازیکنان جوان برای پیوستن به این باشگاه مطرح شود. 

تن‌هاخ پس از درگیری با سانچو دیگر حاضر به استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش نشد و حتی مانع از حضور او در تمرینات تیم اول و سالن غذاخوری در کنار سایر بازیکنان شد و کار تا جایی پیش رفت که او چاره‌ای جز ترک این باشگاه نداشت. 

خبرنگاران در جریان نشست خبری سرمربی یونایتد پیش از بازی برابر ویگان در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی از او پرسیدند که آیا تجربه سانچو و فن ده بیک ممکن است مانع از حضور بازیکنان درخشان در این باشگاه شود؟ 

1924996

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال گفت: «همیشه همه چیز به بازیکنان و اعتمادی که به توانایی‌هایشان دارد برمی‌گردد اما باید یک موضوع را به شما بگویم، لیگ برتر خیلی سخت است. بازی در منچستریونایتد هم خیلی سخت است و شاید بازی در هر تیم دیگری در دنیا از بازی در یونایتد آسان‌تر باشد چون در این جا فشار همیشه بالاست. 

بازیکنان باید با این موضوع کنار بیایند. اما اگر به خودشان اعتماد داشته باشند، این بهترین چالش ممکن است و بدون شک بهترین باشگاهی است که می‌توان در آن به عنوان بازیکن حضور داشت. بازیکن به بازیکن شرایط فرق می‌کند و این موضوع خصوصا به شخصیت بازیکن بستگی دارد.»

دیدگاه‌ها