کد خبر : 1992879 | 18 دی 1402 ساعت 15:24 | 24.2K بازدید | 30 دیدگاه

مثلث كامران، اسنايدر و آذرپيرا خطرناك‌تر از برمودا

رقابت‌هاى بين‌المللى كشتى آزاد و فرنگى زاگرب كرواسى مثلثى در دل خود دارد خطرناك‌تر از برمودا، مثلث ٩٧ كيلوگرمى كامران، اسنايدر و آذرپيرا.

مثلث كامران، اسنايدر و آذرپيرا خطرناك‌تر از برمودا

به گزارش "ورزش سه"، با اينكه هفت ماه يا قريب ٢٠٠ روز تا آغاز سى و سومين دوره بازي‌هاى المپيك باقى مانده و در اين مدت سيب را كه بالا بيندازى هزاران چرخ خواهد خورد اما بى‌تعارف كلاف سردرگم وزن ٩٧ كيلوى آزاد المپيك تا حدود بسيار زيادى از فردا در زاگرب كرواسى سرنخ را به دست سرمربى و كادرفنى تيم ملى خواهد داد.

مثلث مخوف شكل گرفته در تورنمنت بين‌المللى زاگرب كرواسى در وزن ٩٧ كيلوگرم بى‌شك خطرناك‌تر از برموداست، جايى كه وضعيت كامران قاسمپور روشن مى‌شود و رقابت او با اميرعلى آذرپيرا و مشاركت ستاره پرمدالى چون كايل اسنايدر آمريكايى اتفاقات عجيب غريبى را رقم خواهد زد.

1779035

بايد ديد در قرعه چه اتفاقى مى‌افتد، آيا كامران قاسمپور و اميرعلى آذرپيرا به هم برخورد خواهند كرد يا كايل اسنايدر حريف يكى از اين دو نفر مى‌شود.
عملكرد قاسمپور و آذرپيرا در وزن ٩٧ كيلو مشخص مى‌كند كدام‌يك اميد اول كسب سهميه اين وزن براى المپيك در قرقيزستان نام مى‌گيرند و كدام‌يك براى طلاى آسيا مد نظر قرار خواهد گرفت.

به گفته دكتر سهراب كيهانى كامران قاسمپور مشكل آسيب‌ديدگى ندارد، كشاله‌ى او مشكلاتش برطرف شده و بلاخره بعد از مدت‌ها روى تشك ميران آمادگى خود را به نمايش مى‌گذارد.
چه رويارويى هر دو نماينده ايران با هم و چه قرار گرفتن هر كدام مقابل كايل اسنايدر بى‌شك جنگى تمام عيار است براى يورش به مدال احتمالى المپيك ٢٠٢٤ پاريس.

كايل اسنايدر ٩ مدال المپيك و جهان در كارنامه دارد كه يك طلاى المپيك و سه طلاى جهان را در بر مى‌گيرد و تمام مدال‌هايش در ٩٧ كيلو كسب شده است.
كامران قاسمپور جويبارى با دو طلاى جهان، دو طلاى اميدهاى جهان و دو طلاى قهرمانى آسيا در اصل كشتى‌گير تخصصى و مشهور وزن ٩٢ كيلو و حتى ٨٦ كيلو به شمار مى‌رود. دو طلاى جهان كامران در وزن غير المپيكى ٩٢ كيلو، دو طلاى اميدهاى جهان او در ٨٦ كيلو و دو طلاى قهرمانى آسيايى قاسمپور هم در ٩٢ و ٨٦ به دست آمده است.

1885710

اميرعلى آذرپيراى جوان و ٢١ ساله كه متولد پايتخت به حساب مى‌آيد هم تمام افتخاراتش را مثل اسنايدر آمريكايى در وزن ٩٧ كيلوگرم به گردن انداخته است. دو طلاى اميدهاى جهان، طلا و برنز جوانان آسيا و جهان به همراه نقره جام جهانى ٢٠٢٢ آمريكا تمام افتخارات او تا اينجاست.

✍🏻 پوريا تابان

دیدگاه‌ها