کد خبر : 1992893 | 18 دی 1402 ساعت 16:06 | 22.5K بازدید | 79 دیدگاه

مواریس و دقیقی این‌بار در اصفهان؛

دیدار انتقامی برای سپاهان قبل از بازی برگشت

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار جام حذفی باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف شمس آذر برود.

دیدار انتقامی برای سپاهان قبل از بازی برگشت

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین دیدار سپاهان در نیم فصل اول مصاف با شمس آذر در قزوین بود که در این مسابقه با وجود اینکه مجوز بازی سه بازیکن سپاهان یعنی رضا اسدی، رضا شکاری و پیام نیازمند از سوی سازمان لیگ صادر شد، اما شاگردان مورایس نتوانستند فصل را با پیروزی تمام کنند و با تجربه چهارمین شکست نیم فصل اول و واگذار کردن عنوان قهرمانی به استقلال به تعطیلات رفتند.

البته مصاف سپاهان و شمس آذر که در جو منحصربه‌فردی در قزوین برگزار شد، یکی از زیباترین مسابقات لیگ بود که هر دو تیم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما تک گل رحمان جعفری برنده این مسابقه را تعیین کرد. ساعتی پیش قرعه‌کشی جام حذفی برگزار شد و بر این اساس تیم فوتبال سپاهان و شمس آذر در ورود به این مسابقات یکی از دیدارهای حساس را برگزار خواهند کرد که این دیدار در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

1976330
دیدار رفت سپاهان و شمس آذر هر چقدر جذاب و تماشایی بود، حواشی زیادی هم داشت. مورایس، فتاحی و پائولو سانتوس مربی گلرهای سپاهان در این مسابقه با تصمیم حاج‌ملک از زمین مسابقه اخراج شدند و گل سالم سپاهان هم در وقت‌های اضافی مردود اعلام شد تا این مسابقه جنجالی‌تر هم بشود.
1976332

البته مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در روزهای 19 و 20 بهمن برنامه‌ریزی شده است که این تاریخ، قبل از فینال جام ملت‌های آسیا است و اگر تیم ملی تا فینال مسابقات پیش برود، به احتمال زیاد با توجه به حضور طلایی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تعویق قابل توجهی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها