کد خبر : 1992907 | 18 دی 1402 ساعت 16:28 | 13.3K بازدید | 15 دیدگاه

ملوان مقابل تیم تازه تاسیس: ستار در انزلی

تیم تازه تاسیس شهر راز مقابل ملوان اولین تجربه تقابل با تیم لیگ برتری را تجربه خواهد کرد.

ملوان مقابل تیم تازه تاسیس: ستار در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم تازه تاسیس شهر راز در مرحله یک شانزدهم نهایی باید در انزلی به مصاف ملوان برود و در این مسابقه چالش جدی را مقابل تیم آماده و لیگ برتری تجربه کند.

ستار زارع، ملی‌پوش سابق ایران که هدایت شهر راز را بر عهده دارد پس از شکست ساوالان یوردوم به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی رسید و به دنبال خلق شگفتی در انزلی خواهد بود، آنها در لیگ یک رتبه هفتم را در اختیار دارند و فاصله زیادی با تیم‌های مدعی صعود دارند.

ملوانی‌ها با پیشینه 3 قهرمانی و چهار نایب قهرمانی در مسابقات جام حذفی همیشه یکی از مدعیان جدی و رقیبی سخت در چهارچوب این مسابقات هستند به ویژه که به همراه مهدی تارتار روزهای خوبی را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارند و با حضور در رتبه ششم جدول نیم فصل را با حضور در نیمه بالای جدول به پایان رساندند.

شهر راز با خرید امتیاز تیم آرمان گوهر سیرجان مستقیم در لیگ آزادگان حضور پیدا کرد و به دنبال این هستند تا با شکست ملوان اولین شگفتی و پیروزی بزرگ باشگاه تازه تاسیس خود را رقم بزنند که با توجه به حضور تماشاگران ملوان و تیم آماده‌ای که در اختیار آنهاست این اتفاق برای ستار زارع و شاگردانش کار ساده‌ای نخواهد بود.

دیدگاه‌ها