کد خبر : 1992916 | 19 دی 1402 ساعت 03:40 | 50.6K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای آ.اس

ستاره PSG وسوسه شد: احتمالا بازگشت به لالیگا

مارکو آسنسیو از سوسیداد پیشنهاد دریافت کرده و شاید همین زمستان به لالیگا برگردد.

ستاره PSG وسوسه شد: احتمالا بازگشت به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو امسال تابستان بازیکن آزاد بود چرا که بعد از پایان قراردادش با رئال مادرید متوجه شد که مدیران باشگاه اسپانیایی تمایلی برای تمدید با او ندارند. در نهایت او با پاریسی‌ها به توافق رسید و با امضای قراردادی چهار ساله تا سال 2027 بازیکن پی اس جی شد.

ستاره اهل مایورکا در پی اس جی با بدشانسی روبه‌رو شد و به دلیل مصدومیت هفته‌ها دور از میادین ماند. او 45 روز پیش و پس از مصدومیتی که ‏باعث شد 12 بازی تیمش را از دست بدهد، توانست در فهرست پاریس قرار بگیرد. آسنسیو پس از دیدار مقابل لیون در روز 3 سپتامبر در هفته چهارم لیگ یک دیگر نتوانسته بود به میدان برود.

1957973

او در مجموع 406 دقیقه در 10 بازی برای پی اس جی به میدان رفته، سه گل زده و سه پاس گل نیز داده از جمله گلی که دیشب به حریف دسته ششمی در جام حذفی زد.

به دلیل همین فراز و نشیب‌ها، آسنسیو نتوانسته سرمربی‌اش لوئیس انریکه را متقاعد کند که او را به‌طور منظم در ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن قرار دهد.

1976170

آسنسیوی 27 ساله که تا سال 2027 با پاریس قرارداد دارد، طبق ادعای آ.اس، از باشگاه رئال سوسیه‌داد پیشنهادی غافلگیر کننده دریافت کرده است و وسوسه شده همین زمستان به لالیگا برگردد.

اگر پاریسی‌ها با انتقال آسنسیو موافقت کنند، جابه‌جایی او به عنوان بازیکن قرضی صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه بودجه محدود سوسیداد هم به آنها اجازه نمی‌دهد که پرداخت تمام حقوق را تقبل کنند.

دیدگاه‌ها