کد خبر : 1992939 | 18 دی 1402 ساعت 18:28 | 28.1K بازدید | 38 دیدگاه

فکر می‌کردم در بارسلونا خوشحال‌تر است

بدبینی آقای گل جام جهانی به لیونل مسی

ماریو کمپس، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که با خداحافظی لیونل مسی از تیم ملی در سال 2016 موافق بود و دوست نداشت این بازیکن به تیم ملی برگردد.

بدبینی آقای گل جام جهانی به لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، ماریو کمپس می‌گوید که لیونل مسی در بازگشت به تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود تصمیم برای بازنشستگی، انتخاب درستی انجام داد.

مسی پس از شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا 2016 مقابل شیلی عصبانی شد و گفت که دیگر برای تیم ملی آرژانتین بازی نخواهد کرد. با این حال، او از این تصمیم خودداری کرد و بالاخره در سال 2022 موفق شد جام جهانی را بالای سر ببرد.

کمپس که خودش در سال 1978 قهرمان جام جهانی شده، به Infobae گفت: "شما باید به همه چیز احترام بگذارید. وقتی مسی خداحافظی کرد، گفتم خوب است. اگر این تصمیم نادرست باشد، تقصیر خودش است... یک زمانی آمد که گفتم فایده‌اش چیست؟ چرا با آمدن به تیم ملی آرژانتین زندگی خود را خراب می‌کنید؟ او هر کاری که باید انجام دهد را انجام می‌داد، همه چیز برای او خوب پیش می‌‎رفت، اما برای تیم ملی نه و این او را آزار می‌داد. من گفتم اجازه دهید دیگر به تیم ملی نیاید، بگذارید در بارسلونا خوشحال بماند."

1976400

کمپس درباره بازگشت به تیم ملی آرژانتین گفت: "اما یک روز ورق برگشت، او یک مربی جدید، یک تیم جدید پیدا کرد و در آنجا از بازی لذت برد تا اینکه کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی را برد. در مورد اسکالونی هم همین اتفاق افتاد، یک مربی بدون تجربه به خوبی کارها را پیش برد و قهرمان شد و به همه گفت که آقایان به من احترام بگذارید. حالا اگر بخواهد برود می‌رود و اگر بخواهد بماند می‌ماند. حتماً مشکلاتی وجود دارد که ما از آنها اطلاعی نداریم."

اسکالونی قرارداد جدیدی با تیم ملی آرژانتین تا پایان دوره جام جهانی 2026 امضا کرد.

دیدگاه‌ها