کد خبر : 1992941 | 18 دی 1402 ساعت 18:34 | 11.9K بازدید | 42 دیدگاه

سرمربی استرالیا: آماده هستیم و قهرمان آسیا می‌شویم

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، با یادآوری خاطرات خوب برای او و تیمش در قطر، انتظار دارد که کشورش قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

سرمربی استرالیا: آماده هستیم و قهرمان آسیا می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا از زمان پیوستن به کنفدراسیون آسیا در سال 2006، 4 بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و در سال 2015 عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

تیم آرنولد حدود یک سال پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به قطر باز می‌گردد. آنها در مرحله حذفی توسط آرژانتینی که قهرمانی را کسب کردند، حذف شدند.

1976401

آرنولد که از سال 2018 هدایت استرالیا را برعهده دارد، روز دوشنبه پس از ورود به دوحه گفت: "بازگشت به قطر فوق العاده است. ما قبلاً در اینجا به موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم. آماده‌سازی ما شگفت انگیز بود. ما یک بازی خوب مقابل بحرین در ابوظبی انجام دادیم."

وی در مورد هدفش افزود: "توقع و آرزوی من این است که عنوان قهرمانی را کسب کنیم. تفکرمان از بازی اول تغییر نخواهد کرد و ما برای آن آماده هستیم."

آرنولد در پایان راجع به شرایط تیمش ادامه داد: "هیچ مصدومیتی وجود ندارد و همه در آمادگی کامل هستند. ما خوشحالیم و ترکیب خوبی داریم."

استرالیا که اکثر اعضای تیمش برای اولین بار جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کنند، از روز شنبه بازی خود را مقابل هند آغاز می‌کند و سپس در گروه دوم به مصاف سوریه و ازبکستان می‌رود.

دیدگاه‌ها