کد خبر : 1992948 | 19 دی 1402 ساعت 05:13 | 9.2K بازدید | 7 دیدگاه

مهاجم ملی‌پوش صنعت نفت:

عراق می‌تواند به مراحل نهایی جام ملت‌ها صعود کند

بازیکن عراقی صنعت نفت می‌گوید زیدان اقبال و علی جاسم دو ستاره تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

عراق می‌تواند به مراحل نهایی جام ملت‌ها صعود کند

به گزارش "ورزش سه"، علی یوسف، بازیکن ملی‌پوش عراقی صنعت نفت آبادان، در آستانه جام ملت‌های آسیا در اظهاراتی تلویزیونی گفت: تیم ملی عراق در دوره کنونی دارای عناصر متمایزی است و انتظار می‌رود در جام ملت‌های آسیا در سطح فوق‌العاده ظاهر شوند و به مراحل نهایی صعود کند.
وی افزود: انتظار دارم علی جاسم و زیدان اقبال در مرحله گروهی مقابل اندونزی، ژاپن و ویتنام و در مراحل بعد به شکلی چشمگیر و متمایز ظاهر شوند، زیرا پتانسیل بالایی دارند. آنها توانایی‌های بالایی دارند که به آنها کمک می‌کند در ورزشگاه‌های دوحه بدرخشند.
یوسف به تمجید از این دو بازیکن ادامه داد و گفت: جاسم در لیگ قهرمانان آسیا به همراه نیروی هوایی به طرز چشمگیری ظاهر شد و با وجود اینکه در پست وینگر بازی می‌کرد، یک گلزن خوب بود و 4 گل به ثمر رساند. اقبال یک استعداد فوق‌العاده است و کنترل استثنایی بر توپ دارد، به همین دلیل شایستگی حضور در جام ملت‌های آسیا را به عنوان برجسته‌ترین ستاره عراق دارد.
یوسف در پایان اظهارات خود گفت: ما در تیم ملی عراق بازیکنان باتجربه زیادی داریم، از جمله جلال حسن، علی عدنان و سایرین که پیش از این در چند دوره مسابقات آسیایی بازی کرده‌اند و نقش مهمی در رویارویی با تیم‌های خوب آسیایی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها