کد خبر : 1992977 | 18 دی 1402 ساعت 21:10 | 31.5K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره بارسا مستعد است، اما مشکل ذهنی دارد!

ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا، با وجود استعداد زیاد به دلیل ذهنیت ضعیفش از ترکیب تیم‌هایش کنار گذاشته می شود.

ستاره بارسا مستعد است، اما مشکل ذهنی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو دو ماه عالی را بعد از انتقالی قرضی از اتلتیکو در بارسلونا محبوبش سپری کرد. اما ماه عسل او با تیم کاتالانی تمام شده است و او دوباره دارد دلایلی که به خاطر آن از اتلتیکو چلسی کنار گذاشته شد را نمایان می‌کند. گفته می‌شود او حتی برای بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اوساسونا هم در ترکیب ژاوی جایی نخواهد داشت.

اسپورت گزارش می‌دهد که فلیکس در تلاش است تا شهرت خود را به عنوان یک بازیکن ناسازگار از بین ببرد در حالی که ژاوی هر روز بیشتر از دیروز به فران تورس و رافینیا به دلیل پرسینگ آنها اعتقاد پیدا می‌کند. دستمزد این ستاره هم در بارسا 10 برابر بیشتر از زمان حضورش در اتلتیکو شده و این چیزی است که سران باشگاه را خوشحال نمی‌کند، اگر که او بخواهد با همین شیوه در تیم ادامه دهد.

1976469

در گزارش اسپورت گفته شده که او نوسان فرم خود را در اتلتیکو به عدم تطابق سبک بازی‌اش با دیدگاه‌های دیه‌گو سیمئونه نسبت می‌داد. چیزی که او در بارسلونا هم نمی‌تواند آن را ادعا کند و به نظر می‌رسد این ستاره با وجود استعداد ذاتی خاصش که در هر نسل شاید تک باشد، مشکلات ذهنی و تاکتیک‌پذیری پایینی دارد. او از ترکیب اصلی ژاوی در پیروزی 2-1 بارسا در لاس پالماس در آخرین بازی این تیم در لالیگا هم کنار گذاشته شد و دلبری کردن تورس در زمین برای ژاوی در پیروزی‌های اخبر بارسا می‌تواند عرصه را برای او تنگ‌تر هم بکند.

به هر حال نمی‌توان گفت که ژوائو شروع بدی در بارسا داشته است. با 6 گل و 3 پاس گل در 21 بازی، او فقط نیاز دارد خودش را جمع و جور کند و دوباره بهترین جای خود را در تیم ژاوی پیدا کند.

دیدگاه‌ها