کد خبر : 1993008 | 19 دی 1402 ساعت 06:50 | 27.5K بازدید | 3 دیدگاه

مسیر عقب‌گرد منادی ادامه دارد

گلر جوان لیگ برتر مجبور برای انتقال به لیگ یک

محمدحسین اکبرمنادی بعید است بتواند در تیم ملوان به همکاری خود ادامه دهد.

گلر جوان لیگ برتر مجبور برای انتقال به لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات نیم فصل آغاز شده و بسیاری از تیم‌ها از همین حالا با اعلام لیست مورد نظر خود قصد دارند حضوری فعال در بازار زمستان داشته باشند تا شرایط را به سود خود در ادامه لیگ بیست و سوم تغییر دهند. حال در شرایطی فعلی بازیکنانی هستند که آنها جایی در برنامه بلندمدت تیمشان نداشته باشند و همین حالا به دنبال پیدا کردن تیم جدید باشند.

محمدحسین اکبرمنادی خبرسازترین دروازه‌بان بازار زمستانه است. او که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به ملوان پیوست تا بتواند هم دوره خدمت سربازی‌اش را بگذراند و هم دروازه‌بان شماره یک این تیم شود، خیلی زود با مهدی تارتار در همکاری دچار مشکل شد و از فهرست تیم ملوان کنار گذاشته شد. صداقت جای او را در ملوان پر کرد تا اکبرمنادی راه چاره‌ای جز انتخاب یک تیم نظامی ندارد و همین مسئله باعث شده تا پیوستن به فجرسپاسی شیراز که در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد، ایده‌آل‌ترین گزینه پیش‌روی او باشد که باید دید اکبرمنادی این تیم را برای گذراندن ادامه خدمت سربازی خود بر می‌گزیند یا به پادگان خواهد رفت و از مستطیل سبز فاصله می‌گیرد! 

اکنون باید دید این گلر 25 ساله در ادامه دوران پر فراز و فرود حرفه‌ای خودش قرار است برای کدام تیم به میدان برود. او پیش از آن در سایپا نقشی پررنگ داشت و حتی مورد توجه بسیاری از تیم‌های لیگ برتر قرار گرفته اما حالا راهی جز انتقال به لیگ یک باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها